به کوشش معاونت محترم تعلیم و تربیت ناحیه مهران جلسه سرمربی با مربی های حلقه های صالحین در سالن جلسات این ناحیه مهران برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۳۲۰۳۲
|
۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، در این جلسه حجت الاسلام محمد هادی عباس زاده مسئول دفتر نمایندگی سپاه ناحیه مهران ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان در مورد فضایل و برکات روزه گرفتن اظهار داشت :گشنگی و تشنگی برای انسان برکات زیادی دارد.

وی با اشاره به برخی خواص تشنگی و گشنگی در این ماه را موادی از جمله صفای قلب، تواضع، شکستگی صد شهوت، توانایی انجام کار های خیر، خود داری از ارتکاب به گناه برشمردند.

در ادامه برنامه حجت السلام سجاد ولایتی پور مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه مهران ضمن قبولی طاعات وعبادت سر مربی با مربیان حلقه های شجره طیبه صالحین با اشاره به اين كه قرآن كريم در ماه مبارك رمضان نازل شده اظهار داشت : تلاوت آيات قرآن دراين ماه فضيلت بسيارى دارد، در روايات اسلامى، از ماه رمضان به عنوان بهار قرآن ياد شده است; چنان كه حضرت امام باقر(ع)مى فرمايد: هر چيزى بهارى دارد و بهار قرآن ماه رمضان است .

وی در ادامه با اشاره به اینکه این جلسات ماهی یکبار برگزار می گردد مربیان حلقه های صالحین مسائل ، مشکلات و سوالات مطروحه در حلقه ها که توسط متربیان مطرح شده و مربیان محترم دانش تخصصی در آن زمینه ندارند را از سرمربی پرسیده تا برای متربیان رفع ابهام کنند.


ارسال نظرات