خبرگزاری بسیج: دور برگردان غرب به غرب بزرگراه شهید کریمی به عنوان دومین پل روگذر تقاطع بزرگراه امام علی(ع) و شهید کریمی، زیربار ترافیک رفت.
کد خبر: ۸۵۳۲۰۰۷
|
۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۹

بهره برداری از پل روگذر تقاطع بزرگراه امام علی(ع) و شهید کریمی

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ منصور کتانباف شهردار منطقه 20  گفت : تقاطع غیرهمسطح بزرگراه امام علی(ع) در ورودی منطقه 20 با بزرگراه شهید کریمی دارای سه پل روگذر است که دومین پل آن  به بهره برداری رسید.

وی، کاهش بارترافیکی بزرگراه شهید کریمی را از مهمترین پیامدهای این گشایش مسیر برشمرد و افزود: این دوربرگردان غیرهمسطح، مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید کریمی را به مسیر شرق به غرب همین بزرگراه متصل کرده است.

وی با اشاره به اینکه پل روگذر تقاطع غیرهمسطح بزرگراه امام علی(ع) و شهیدکریمی به طول 800 متر از سوی سازمان مهندسی شهرداری تهران اجرا شده است، گفت: تامین روشنایی مسیر، احداث فضاهای سبز حاشیه ای و تامین ایمنی ترافیکی با نصب تابلوهای هشداری و شناسایی مسیر نیز از اقدامات مدیریت شهری منطقه 20 در این پروژه است.

کتانباف ادامه داد: با بهره برداری از این دوربرگردان غیرهمسطح، دوربرگردان مقابل جایگاه CNG مسدود می شود.

شهردار منطقه 20 با اشاره به اینکه اولین پل مجموعه پل های روگذر تقاطع بزرگراه شهید کریمی و امام علی(ع) همزمان با بهره برداری بزرگراه امام علی(ع) زیر بار ترافیک رفته است یادآور شد: توسعه بزرگراهی و افزایش ایمنی ترافیکی از مهمترین پروژه های شهری است که همچنان در دستور کار مدیریت شهری منطقه 20 قرار دارد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار