خبرگزاری بسیج: پنجمین دوره جشنواره قرآنی مهدهای کودک بهزیستی شهریار در مهد دنیای کودک این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۳۲۰۰۴
|
۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۴

پنجمین جشنواره قرآنی مهدهای کودک بهزیستی شهریار برگزار شد

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ پنجمین دوره جشنواره قرآنی مهدهای کودک با حضور یوسف زاده رئیس بهزیستی، قره گزلو رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی(ره)، حجت الاسلام والمسلمین حیدری مسئول امور مساجد شهرستان شهریار، مریم خواجه مسئول دفتر فرهنگی، پروانه ثمودی مسئول مهدهای کودک و مریم خوش روش کارشناس مهد های کودک بهزیستی استان تهران در مهد کودک دنیای کودک برگزار شد.

علی اصغر یوسف زاده گفت: بهزیستی به عنوان متولی مهد های کودک رسالت آموزشی فرزندان در حساس ترین مقطع سنی و تحصیلی در رده مهد کودک و پیش دبستانی را به عهده دارد، مقطعی که نیاز به توجه و حمایت ویژه داشته و مسئولیت سنگینی را به دوش مربیان این مراکز می گذارد.

یوسف زاده افزود: در شهرستان شهریار بیش از  40 مهد کودک دایر است که سالانه بیش از 3000 تن از کودکان این منطقه در زمینه های مختلف از جمله قرآن، زبان، نقاشی، موسیقی و … آموزش می بینند و از امکانات آموزشی این مراکز بهره مند می شوند.

وی ادامه داد: بهزیستی در حوزه تخصصی خود به هیچ وجه اجازه عبور از خطوط قرمز را به کسانی که به مهد های کودک دید اقتصادی داشته باشند، نخواهد داد.

یوسف زاده گفت: هدف نهایی بهزیستی تعامل با مسئولان و مربیان مهد های کودک با آموزش شایسته و در خور کودکان شهرستان شهریار است.

در ادامه جشنواره نونهالان همه مهد های کودک به اجرای برنامه تلاوت قرآن به زبان های عربی، فارسی و انگلیسی، شعر و موسیقی پرداختند.

ارسال نظرات