فرمانده حوزه محمد رسول الله(ص)شهرستان عسلویه خبر داد

کسب مقام سوم استانی سرگروه حلقه صالحین حوزه محمد رسول الله(ص) عسلویه

فرمانده حوزه مقاومت بسیج محمد رسول الله(ص) شهرستان عسلویه از کسب مقام سوم استانی سرگروه حلقه صالحین حوزه محمد رسول الله(ص) عسلویه توسط بسیجی خالد شاهینی خبر داد. .
کد خبر: ۸۵۳۱۹۷۷
|
۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه، شهرام نوذری از کسب مقام سومی استانی برادر بسیجی خالد شاهینی،سرگروه حلقه شجره طیبه صالحین شهید باکری در مسابقات فرهنگی و قرآنی در رشته مداحی اشاره خبر داد و اظهار داشت: هدف از شجره طیبه صالحین تربیت چنین فرزندان قرآنی، معنوی و همچنین آموزش و بکارگیری نیروهای مخلصی است که از همین شجره طیبه، به مقامات بزرگی دست پیدا کرده اند. 

نوذری ماه مبارک رمضان را سرشار از خیر و برکت برای روزه داران دانست و بر بهره مندی بیشتر از لحظات این ماه مبارک تاکید کرد و ادامه داد: ماه مبارک رمضان را فرصتی برای بندگی و تقویت بنیه ی ایمان و افزایش بصیرت دینی است.

وی به فواید و آثار روزه، توصیه هایی در جهت بالا بردن روحیه ی ایمان و معنویات و فیوضات این ماه مبارک پرداخت و اضافه کرد: بسیجیان در همه زمان‌ها با استفاده از معنویت بوده که توانسته‌اند بر دشمنان غلبه یابند.

نوذری در پایان مراسم در وصف خصوصیات و شاخص های این بسیجی نمونه مطالبی را بیان کردند و از ایشان با لوح تقدیر وهدیه ویژه تجلیل کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات