رئیس جبهه متحد اصولگرایی گیلان در گفتگو با بسیج:

حل مشکلات داخلی در سازش با آمریکا نیست بلکه توجه به اقتصاد مقاومتی است

رئیس جبهه متحد اصولگرایی گیلان با اشاره به اینکه یکی از مهم ترین اهداف نفاق جدید، عادی سازی سازش با آمریکاست، گفت: حل مشکلات در سازش با آمریکا نیست بلکه در تلاش داخلی و توجه به اقتصاد مقاومتی است.
کد خبر: ۸۵۳۱۹۷۴
|
۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۸

حجت الاسلام سید کاظم میرحسینی اشکوری در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ با بیان اینکه خطبه 29 خرداد مقام معظم رهبری(مدظله العالی) چند ویژگی مهم داشت، اظهارکرد: ایشان فرمودند که حرکت جریان های سال 88 یک فتنه است در حالیکه خیلی ها فکر می کردند، مربوط به اختلافات انتخاباتی است و ایشان قضیه را روشن کردند وخیلی ها را از شک درآوردند.

وی با تاکید بر اشاره ی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به انقلاب های مخملی که برای براندازی نظام های کشورها برنامه ریزی می شد، اعلام کرد: در فتنه سال 88 طبق فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، دشمنان برای براندازی نظام تلاش کردند.

رئیس جبهه متحد اصولگرایی گیلان با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) درآن خطبه سعی کردند، سران فتنه را ازجریان فتنه نجات دهند، افزود: مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در آن خطبه قانون را فصل الخطاب دانستند و در واقع به نخبگان و خواص سیاسی توصیه کردند که اگر این خواص، طرفداران خود را هدایت به آرامش نکنند، مسئول خون ها و هرج و مرج ها، آنان هستند.

حجت الاسلام اشکوری یکی از مهم ترین اهداف نفاق جدید را عادی سازی سازش با آمریکا عنوان کرد وافزود: نفاق جدید تنها راه نجات ازمشکلات را سازش با آمریکا می داند.

وی با بیان اینکه شکستن خط مقاومت وایستادگی در برابر غرب از ویژگی های نفاق جدید، با هدف حاکمیت خط استکبار جهانی در ایران است، گفت: تحریف شخصیت امام(ره) نیزاز ویژگی های نفاق جدید است، چرا که امام(ره) آمریکا را شیطان بزرگ دانست و به مردم بصیرت ضد استکبار بودن داد.

رئیس جبهه اصولگرایی گیلان تلاش نفاق جدید را در دو قطبی کردن جریان های نظام عنوان و تاکید کرد: نفاق جدید سعی دارد، به مردم القا کند در کشور دو جریان وجود دارد که یکی خشونت گرا و دیگری حامی مردم است.

حجت الاسلام اشکوری خاطرنشان کرد: تنها راه نجات از جریان نفاق جدید، اطاعت از رهبری، وحدت نیروهای ارزشی نظام و بصیرت افزایی به جامعه و فرهنگ سازی در مورد اینکه حل مشکلات در سازش با آمریکا نیست بلکه در تلاش داخلی و توجه به اقتصاد مقاومتی است.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار