نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری:

دولت‌مردان زمینه اقتصاد مقاومتی را فراهم کنند

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: دولت‌مردان با برنامه‌ریزی و تدبیر مناسب شرایط را برای اجرای اقتصاد مقاومتی فراهم کنند.
کد خبر: ۸۵۳۱۹۰۷
|
۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۵

 




خبرگزاری بسیج مازندران، آیت‌الله علی معلمی در خصوص تصویب کلیات طرح الزام دولت به حفظ دستاورد‌های هسته‌ای اظهار کرد: قدرت‌های استکباری در طول تاریخ همواره می‌خواستند ملت‌ها را در حالت ضعف نگه دارند که مانع رشد و استقلال کشورهای دیگر شوند.

وی با بیان اینکه امروز آمریکا مانع به قدرت رسیدن کشور‌های دیگر است، افزود: داشتن دانش هسته‌ای توسط کشور اسلامی به منفعت آمریکا آسیبی وارد نمی‌کند اما امروز استکبار جهانی با دامن زدن به بحث صلاح هسته‌ای به‌دنبال بهانه است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه ملت ایران برای اجرای فتوای امام راحل و مقام معظم رهبری جان خود را نثار می‌کنند، بیان کرد: ملت و هر دولتی که در رأس باشد نمی‌تواند از فتوای مقام معظم رهبری عبور کند.

معلمی با اشاره به اینکه دشمن سلاح هسته‌ای را بهانه می‌کند تا از یک سوژه عامه‌پسند برخوردار شود، خاطرنشان کرد: دشمن می‌خواهد به بهانه سلاح هسته‌ای مانع پیشرفت علمی ایران اسلامی از این فناوری شود.

وی یادآور شد: کشور‌هایی که صاحب سوخت هسته‌ای هستند از جمله کشورهای پیشرفته دنیا به‌حساب می‌آیند اما آمریکا با بهانه‌های واهی می‌خواهد مانع رشد جمهوری اسلامی ایران شود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در ادامه اظهار داشت: باید دولت‌مردان با برنامه‌ریزی و تدبیر مناسب شرایطی برای اجرای اقتصاد مقاومتی فراهم کنند.

معلمی با اشاره به اینکه دولت‌مردان با طراحی و مدیریت در برابر سلطه آمریکا باید مقاومت کنند، بیان کرد: مسئولین رفع همه مشکلات داخلی کشور را به مذاکرات ربط ندهند تا دشمن با توقعات بالا پای میز مذاکرات حاضر شود.

وی در پایان با تاکید به اینکه دشمن وقتی احساس کند نیاز جدی به توافق داریم سطح توقعات خود را افزایش می‌دهد، گفت: ملت بزرگ ایران اهل مقاومت است و دولت‌مردان نگران مقاومت مردم نباشند زیرا ملت ایران در برابر مشکلات صبور هستند.  

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار