امام جمعه بهشهر گفت: وقتی پیامبر اسلام(ص) هلال ماه مبارک رمضان را مشاهده می‌کردند، ابتدا رو به قبله ایستاده و دست‌ها را بالا برده و با دعا به پیشگاه خداوند متعال هفت چیز را درخواست می‌کردند که نخستین خواسته ایشان امنیت بوده است.
کد خبر: ۸۵۳۱۸۹۹
|
۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۷

 



به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید انتظامی شهرستان بهشهر با حضور مسئولان شهرستانی و جانشین فرماندهی انتظامی استان مازندران در فرمانداری بهشهر برگزار شد. 

در این مراسم، امام جمعه شهرستان بهشهر گفت: کلمه تودیع را خیلی نمی‌پسندم و این جلسه، جلسه تقدیر و تشکر از یک خدمتگزار و آشنایی و آرزوی توفیق برای خدمتگذاری دیگر است.

وی با اشاره به اهمیت امنیت در جامعه و قرار داشتن در ماه مبارک رمضان، خاطرنشان کرد: وقتی پیامبر اسلام(ص) هلال ماه مبارک رمضان را مشاهده می‌کردند، ابتدا رو به قبله ایستاده و دست‌ها را بالا برده و با دعا به پیشگاه خداوند متعال هفت چیز را درخواست می‌کردند که نخستین خواسته ایشان امنیت بوده است.

امام جمعه بهشهر با تقدیر از فرمانده سابق انتظامی بهشهر، افزود: سرهنگ سید محسن جعفری در مدت حضور خود، خدمات ارزنده‌ای را برای بهشهر انجام داده‌اند و رفتن ایشان برای من سخت است اما از خداوند می‌خواهم که بر توفیقات او بیفزاید.

در ادامه مراسم، جانشین فرماندهی انتظامی مازندران گفت: نخستین و مهم‌ترین مطالبه همه ملت‌ها از دولت خود، امنیت جامعه است و در صورت نبود امنیت توسعه سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سایر پیشرفت‌ها کند یا متوقف می‌شود. 

روح‌لامین قاسمی اظهار کرد: نخستین نهادی که پس از 22 بهمن 57 توسط بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تشکیل شد؛ یک نهاد امنیتی به نام کمیته انقلاب اسلامی بود و فرمودند که مسجدها سنگر است و سنگرها را حفظ کنید، این نشان از اهمیت و ضرورت وجود امنیت در جامعه دارد.

وی بیان کرد: نیروهای نظامی و انتظامی جمهوری اسلامی ایران دژهای محکم برای مردمی هستند که از سال 42 تاکنون پای تمام آرمان‌های اسلام و انقلاب ایستاده‌اند و تمام توطئه‌ها را با بصیرت خود خنثی کردند و ما افتخار می‌کنیم که نگهبان چنین مردمی هستیم.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران، تبعیت از ولایت‌فقیه را جزو افتخارات نیروهای مسلح ایران دانست و افزود: فرمانده ما ولایت مطلقه فقیه است و قوای نظامی و انتظامی ما همیشه و همه حال از زمان امام خمینی (ره) تا رهبری امام خامنه‌ای گوش به فرمان امر ولایت بوده و هستند و هیچ‌گاه از فرامین آنها جلوتر قرار نگرفتند و همیشه در کنار مردم ایران پشتیبان رهبری نظام هستند.

 قاسمی عزت مسلمانان را از مهم‌ترین ایدئولوژی و مسئله نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: اگر توفیقی در کشور حاصل شود ثمره همدلی و همزبانی بوده و ایجاد امنیت جامعه وظیفه بسیار مهمی است که بر دوش همه ماست و با کمک یکدیگر به آسایش و رفاه مردم همت گمارده و تلاش کنیم.

وی در پایان از امام جمعه و سپاه پاسداران شهرستان بهشهر و دیگر عزیزانی که نیروی انتظامی را در همه حال یاری می‌کنند، قدردانی کرد.

در این مراسم از زحمات حدود 13 ماهه سید محسن جعفری قدردانی شد و سرهنگ محمدولی مرادی عهده‌دار مسئولیت فرماندهی انتظامی شهرستان بهشهر شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها