معاون نظارت و پایش استان تهران گفت: با توجه به بررسی‌ها و اطلاعات دریافت شده وضعیت کیفی هوای تهران ناسالم به همراه وزش باد و گرد و غبار اعلام شده است.
کد خبر: ۸۵۳۱۸۴۸
|
۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج، محمد رستگاری معاون نظارت و پایش استان تهران در خصوص وضعیت کیفی هوا اظهار کرد: با توجه به بررسی‌ها و اطلاعات دریافت شده وضعیت کیفی هوای امروز 94/4/3 تهران در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس بوده است.به این صورت که منواکسیدکربن: پاک (28)، ذرات معلق کمتر از 10 میکرون : سالم (73)، ذرات معلق کمتر از 2.5 :ناسالم (110) .

در ادامه فریبا گودرزی کارشناس هواشناسی گفت: آسمان تهران صاف برای بعد از ظهر به همراه وزش باد و احتمالا امشب در شهرهای جنوبی استان تهران خیزش گرد و غبار در پیش خواهیم داشت که دمای تهران 38 درجه حداکثر و فردا به 26 درجه به حداقل خود می رسد.

وی ادامه داد: امشب در مناطق استان تهران ،‌قزوین، البرز، مرکزی، شمال اصفهان، قم و استان سمنان وزش باد نسبتا شدید که می تواند در برخی نقاط با گرد و غبار باشد در پیش است.

گودرزی در پایان گفت: برای سه شب آینده در شمال و شرق هرمزگان و جنوب کرمان رگبار پراکنده باران و گاهی رعد و برق رخ می دهد که روز جمعه علاوه بر این مناطق در برخی از نقاط شمال غرب و دامنه‌های البرز و برخی نواحی ارتفاعات زاگرس بارشهای پراکنده و گاهی رعد و برق در پیش است.

ارسال نظرات