كسب مقام برتر دانش آموزان استان در مسابقات علمی بسیج

مسئول علمی پژوهشی بسیج دانش‌آموزی كردستان گفت: بیش از 3 هزارو ششصد نفر از دانش آموزان در مسابقات علمی بسیج در سطح استان شركت کردند.
کد خبر: ۸۵۳۱۸۲۴
|
۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰

شيدا حسين پناهي مسئول علمی پژوهشی بسیج دانش‌آموزی استان اظهار كرد: بزرگترین رقابت علمی ویژه دانش‌آموزان ابتدایی و دبيرستاني با عنوان مسابقه علمی در 16 و 17 بهمن ماه همزمان در سراسر کشور در كردستان نیز برگزار شد.

حسين پناهي افزود: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر تولید علم و جنبش نرم‌افزاری و توجه به نخبگان و شتاب بخشیدن به حرکت علمی در کشور مسابقه علمی طراحی و اجرایی شد.

وي گفت: مسابقه با استقبال بی‌نظیر خانواده‌ها و دانش‌آموزان روبه‌رو شد که در كردستان قریب به 3 هزارو ششصدو سي و يك نفر در سطح استان شركت نمودند كه از اين تعداد 100 نفر برنده شهرستاني 30 نفر استاني و 1 نفر برنده كشوري توانستند براي استان كردستان افتخار آفريني كنند.

حسين پناهي تصریح کرد: مسابقه از سطح علمی بالایی برخوردار بود و وضعیت دانش‌آموزان در ۷ سطح مشخص و در قالب کارنامه تحلیلی به آنان اعلام می شود.

وی خاطرنشان کرد: به پاس استقبال بی‌نظیر از این برنامه و قدرانی از امیدان انقلاب اسلامی نفرات برتر در سه سطح کشوری استانی و شهرستانی مشخص که دانش آموز آرتين رحيمي توانست مقام اول كشوري را كسب نمايد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار