مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عسلویه:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عسلویه گفت: مُقید بودن به کار بسیار عالی است اما کار بدون پشتوانه ایمان قطعاً کارساز نیست.
کد خبر: ۸۵۳۱۸۰۶
|
۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه، حجت الاسلام سیدزین العابدین رضوی در افتتاح برد تبلیغات سپاه عسلویه، گفت: این برد هر هفته به روز رسانی می شود. مطالب بکار رفته در این برد مشمول بر 11 جزء است که شامل کلام امام(ره)، کلام رهبری، قرآن، احکام، نیایش، حدیث، یادی از شهدا، ایام و اخبار ناحیه که در سطح خبرگزاری ها قرار گرفته در این برد نصب می گردد و هر ماه از مطالب این برد سوالاتی انتخاب می شود و به دو نفر از همکاران هدیه تعلق می گیرد و بهتر است که در این ماه مهمانی خدا از این برد معنوی بیشترین استفاده را ببریم.

رضوی با بیان اینکه معنویت، عبادت،‌ ذکر و تلاوت قرآن در این ماه رونق پیدا می‌کند اضافه کرد: حس و حال ماه رمضان با بقیه ماه‌ها کاملا متفاوت است و در آن غضب‌ها کاهش و دینداری رونق کرده و انسانیت شکوه و ارزش‌های اخلاقی و متعالی انسانی در جامعه رشد پیدا می‌کنند.

وی افزود: دین مقدس اسلام در درون خود محتوای ارزشمندی دارد، اگر از این دستورات اخلاقی و تربیتی دین استفاده شود همه آسیب‌های اجتماعی ما از بین می‌روند یا به حداقل خود می‌رسند، جامعه به هر اندازه‌ای که به دستورالعمل‌های دینی نزدیک‌تر شود جرائم، مشکلات، حق‌کشی‌ها، تبعیض و بی‌عدالتی و روابط خلاف کاهش پیدا می‌کنند، عواطف بیشتر می‌شوند و لطافتی که بر روابط انسانی حاکم می‌شود موجب خواهد شد تا فقرا بیشتر مورد توجه قرار گیرند، همچنین از خودگذشتگی و ایثار در جامعه رشد پیدا می‌کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عسلویه در پایان گفت: مُقید بودن به کار بسیار عالی است اما کار بدون پشتوانه ایمان قطعاً کارساز نیست و قانون بدون پشتوانه دین، اخلاق، پایبندی به اصول دینی، مذهبی، باورداشتن به پروردگار، ترس از جهان آخرت و عذاب الهی قطعاً نمی‌تواند نابسامانی‌های جامعه را سامان دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات