خبرهای داغ:
فرمانده سپاه خوسف گفت: طرح جوانه های صالحین با هدف پرکردن اوقات فراغت بسیجیان در 12 پایگاه مقاومت خواهر و برادر این شهرستان در طول تابستان سال جاری برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۳۱۶۷۷
|
۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵

زارعی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی ضمن تبریک ماه مبارک رمضان اظهارداشت: به همین مناسبت برنامه های مختلف قرآنی در ناحیه، پایگاه ها و حوزه های مقاومت شهرستان زیرکوه برگزار می شود.

فرمانده سپاه خوسف گفت: برگزاری کلاس های قرآن شامل روخوانی، روانخوانی و تفسیر، اخلاق با موضوعات امر به معروف و نهی از منکر، نماز ، احکام شرعی و محفل انس با قرآن از جمله این برنامه ها است.

وی با بیان اینکه در پایگاه ها از ظرفیت مبلغین اعزامی به روستاها در ماه رمضان استفاده می شود، افزود: برگزاری دوره های قرآن در مساجد و پایگاه ها و منازل، تاکید بر موارد امر به معروف ، سبک زندگی اسلامی و مسائل افزایش جمعیت از دیگر برنامه های ماه مبارک رمضان است.

فرمانده سپاه خوسف با اشاره به طرح جوانه های صالحین در جهت پرکردن اوقات فراغت بسیجیان یادآورشد: این طرح در 12 پایگاه مقاومت خواهر و برادر این شهرستان در طول تابستان سال جاری برگزار می شود.

وی عنوان کرد: برنامه های ورزشی، علمی و فرهنگی همزمان با ماه مبارک رمضان در پایگاه های مقاومت و با همکاری با ستاد اوقات فراغت شهرستان برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها