مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد با بیان اینکه مصوبه هسته‌ای نه تنها دست تیم مذاکره‌کننده را نمی‌بندد، بلکه قدرت مضاعفی به آنان برای دفاع از حقوق ملت ایران می‌دهد، از تیم مذاکره کننده خواست از این مصوبه برای دفاع از منافع ملی حداکثر استفاده را بکند.
کد خبر: ۸۵۳۱۶۷۳
|
۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، امید چوپانکاره مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد ضمن قدردانی از نمایندگان مجلس درخصوص تصویب طرح الزام دولت به حفظ دستاورهای هسته‌ای اظهار داشت: تصویب این طرح آن هم با رأی بالای نمایندگان بارقه‌ای از امید را در دل‌ ملت شریف ایران بوجود آورد از اینکه نمایندگان ملت در راه حفظ حقوق مردم و کشور هوشیار هستند.

وی با بیان اینکه این مصوبه مجلس در راستای رسیدن به یک توافق خوب است، گفت: این طرح نه تنها دست تیم مذاکره‌کننده را نمی بندد، بلکه قدرت مضاعفی به آنان برای دفاع از حقوق ملت ایران می‌دهد.

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد در ادامه گفت: طبق قانون اساسی نمایندگان مجلس حق اظهار نظر در همه امور کشور را  دارند. باید از نمایندگان مجلس که بسیار هوشمندانه این طرح را به تصویب رساندند تشکر و قدردانی کرد.

چوپاکاره مصوبه هسته‌ای مجلس را در راستای افزایش قدرت چانه‌زنی تیم مذاکره کننده عنوان کرد و گفت: این مصوبه باعث می‌شود تیم مذاکره کننده کشورمان با قدرت بیشتری در مذاکرات حاضر شوند. تیم مذاکره کننده باید از این ابزار حداکثر استفاده را برای دفاع از حقوق ملت داشته باشد.

این فعال دانشجویی با بیان اینکه روشن و شفاف شدن خطوط قرمز مذاکرات از نکات مثبت این مصوبه است، گفت: مواردی که دراین مصوبه آمده است، همان سخنان مقام معظم رهبری و مواضع دولت پیرامون مذاکرات هسته‌ای است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دولت باید فرمایشات مقام معظم رهبری بر حفظ تمام حقوق قانونی هسته‌ای و مواردی که در مصوبه هسته‌ای مجلس آمده است از جمله برداشته شدن یکجای همه تحریم‌ها،عدم بازدید از مراکز نظامی و غیر هسته‌ای و عدم مصاحبه و بازجویی از دانشمندان کشور، اقدام کند.

ارسال نظرات