خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه رزن تأکید کرد
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه رزن ترویج قرائت قرآن و تقویت ارزش‌های دینی و اسلامی را از وظایف برجسته نمایندگی ولی فقیه در سپاه عنوان کرد.
کد خبر: ۸۵۳۱۶۳۶
|
۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹

حجت‌الاسلام سیدحسین غفاری‌ستار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در رزن اظهار داشت: به مناسبت ماه مبارک رمضان، برنامه‌های متنوعی به همت نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه رزن درنظر گرفته شده که در این ماه انجام می‌شود.

وی افزود: از جمله این برنامه‌ها می‌توان به جزء‌خوانی قرآن کریم، برگزاری کلاس‌های اخلاق با حضور اساتید حوزه و ائمه جماعات شهرستان، اجرای محفل انسی با قرآن با حضور قاریان برجسته شهرستان، تفسیر سوره جمعه برای کارکنان و کلاس آموزش قرآن برای سربازان این ناحیه اشاره کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه رزن با تأکید بر انس با قرآن تصریح کرد: مقام معظم رهبری در این خصوص می‌فرمایند سنت تلاوت قرآن که توصیه ائمه و پیامبر مکرم اسلام(ص) است، بزرگترین سهم را در گسترش فرهنگ قرآنی و آکنده شدن فضای اجتماعی از معارف این فرهنگ داراست.

وی بیان داشت: ترویج قرائت قرآن و تقویت ارزش‌های دینی و اسلامی و ارتقای نشاط معنوی بین کارکنان از وظایف برجسته نمایندگی ولی فقیه در سپاه است که امیدواریم با برگزاری این برنامه‌ها گام مثبتی در راستای تحقق این اهداف برداریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات