جانشین فرمانده انتظامی استان یزد خبر داد

کشف۲۰۰کیلوگرم حشیش وتریاک در درگیری مسلحانه در مهریز/فرار قاچاقچیان

خبرگزاری بسیج: جانشین فرماندهی انتظامی استان یزد از کشف ۲۰۰ کیلوگرم حشیش و تریاک در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان در شهرستان مهریز خبر داد.
کد خبر: ۸۵۳۱۵۹۷
|
۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ عطاالله احمدی اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر جابه‌جایی محموله‌ای از مواد مخدر از جنوب شرق کشور به پایتخت، تیمی از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان مهریز، برای توقیف محموله و دستگیری قاچاقچیان وارد عمل شدند.
احمدی افزود: پس از گشت‌زنی در مسیرهای فرعی و بیابان‌های اطراف شهرستان، ماموران به یک دستگاه خودروی پژو پارس مشکوک شده و به آن دستور ایست دادند که راننده خودرو بدون توجه به دستور پلیس به راه خود ادامه دادو ماموران نیز جهت متوقف کردن خودرو به سمت خودرو تیراندازی کردند که خودرو پس از طی مسافتی متوقف شد.
وی گفت: خودروی اسکورت محموله نیز یک دستگاه پژو 405 بود که سرنشینان آن به قصد ممانعت از تعقیب خودروی حامل محموله، به سمت خودروهای ماموران شلیک کردند وسپس راننده و سرنشینان پژو پارس نیز سوار بر خودرو پژو 405 از محل متواری شدند.
احمدی با بیان اینکه ماموران موفق شدند یکی از قاچاقچیان را در محل درگیری دستگیر کنند، افزود: در بازرسی از خودرو پژو پارس 159 کیلو حشیش و 41 کیلو تریاک  کشف و ضبط شد.
جانشین فرماندهی انتظامی استان تصریح کرد: در تعقیب و گریز، قاچاقچیان پس از رها کردن خودرو و با استفاده از پستی و بلندی زمین متواری شدند که تلاش برای شناسایی و دستگیری آنها ادامه دارد.
انتهای پیام/ ع

ارسال نظرات