رئیس اداره تبلیغات اسلامی اشکذر با اشاره به پیام قدردانی رهبر معظم انقلاب در خصوص تشییع پیکر مطهر 270 شهید گمنام و قواص اظهار داشت: شهدا در لحظه های نیاز از جامعه دستگیری کردند.
کد خبر: ۸۵۳۱۵۱۷
|
۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر ، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اشکذر  با اشاره به پیام قدردانی رهبر معظم انقلاب در خصوص تشییع پیکر مطهر 270 شهید گمنام و قواص اظهار داشت: از محتوای این پیام چند نکته قابل برداشت است که همانطور که ایشان به درستی اشاره کردند شهدا در لحظه های نیاز از جامعه دستگیری کردند.

"حجت الاسلام والمسلمین پورقیومی" رئیس اداره تبلیغات اسلامی اشکذر بحث شهدا را فراجناحی و فراحزبی توصیف کرد و افزود: حضور شهدا پیام های همه جانبه ای را خطاب به مسئولین ومردم داشت.

وی با بیان اینکه فضای امروز جامعه مملو از سلیقه های مختلف سیاسی و فرهنگی است، خاطرنشان کرد: آینده نظام جمهوری اسلامی وابسته به فراموش نشدن راه شهدا است که در لحظه ی نیاز به آن پاسخ داده شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اشکذر در ادامه به توهین روزنامه اصلاح طلب آرمان به ساحت مقدس شهدا اشاره کرد و گفت: این حرکت از چنین روزنامه ای که سابقه ای هم در رفتارهای توهین آمیز دارد، بعید نبود.

وی افزود: ما معتقدیم که این نوع تفکر (تفکر اصلاحات) که شهادت طلبی و شهید پروری را بر نمی تابد و آن را مانعی برای اهداف خود می پندارد، امروز از سوی جامعه منفور واقع شده که حضور پرشکوه مردم در مراسم تشییع شهدا گویای این مطلب است.

ارسال نظرات