فرماندار اشکذر :

نقش اساسی زنان در تحکیم خانواده و پیشگیری از اعتیاد فرزندان

فرماندار شهرستان اشکذر در همايش نقش خانواده در پيشگيري از اعتياد جوانان، گفت: زنان با توجه به نقش اساسي خود در جامعه و خانواده مي توانند اثرات مؤثري در پيشگيري از اعتياد فرزندان خود و فرزندانشان داشته باشند.
کد خبر: ۸۵۳۱۵۰۴
|
۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اشکذر گفت: در راستای افزای آگاهی مددجویان همایش نقش خانواده در پیشگیری از اعتیاد جوانان برگزار شد.

"یدا… مروتی” با بیان این مطلب افزود: عوارض سوء مصرف مواد مخدر به یکی از مشکلات مهم اجتماعی تبدیل شده که تهدیدی جدی برای جامعه است و در صورتیکه این معضل بزرگ ریشه کن نشود می تواند منجر به رکود خیلی از فعالیت های فرهنگی و اجتماعی شود.

وی خاطرنشان کرد: اولین حوزه ای که در جامعه در معرض آسیبهای اجتماعی قرار می گیرد خانواده است؛ زیرا هسته اصلی هرجامعه ای را خانواده تشکیل می دهد.

مروتی اظهار داشت: در همین راستا و با هدف افزایش آگاهی عمومی خانواده ها همایش نقش خانواده در پیشگیری از اعتیاد با حضور ۲۵۰ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و سازمان بهزیستی شهرستان اشکذر برگزار شد.

شاه حسینی، فرماندار شهرستان اشکذر در این همایش با اشاره به نقش زنان در تحکیم بنیان خانواده گفت: زنان با توجه به نقش اساسی خود در جامعه و خانواده می توانند اثرات مؤثری در پیشگیری از اعتیاد فرزندان خود و فرزندانشان داشته باشند.

در ادامه این همایش صادقی پور، معاون پیشگیری سازمان بهزیستی استان یزد هم مطالبی پیرامون نقش خانواده در کنترل آسیب های اجتماعی و نقش بسیار مهم خانواده ها در پیشگیری از اعتیاد جوانان ارائه نمود.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار