خبرهای داغ:
رئیس اوقاف دامغان خبر داد؛

اجرایی کردن نقشه جامع امامزادگان و بقاع متبركه

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه دامغان گفت: اجرایی کردن نقشه جامع امامزادگان و بقاع متبرکه یکی از اولویت‌های اداره اوقاف و امور خیریه دامغان است.
کد خبر: ۸۵۳۱۴۶۳
|
۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در دامغان، حجت‌الاسلام‌ مرتضی میرکو در جمع هیئت‌امنای آستان مقدس امامزاده قاسم(ع) زینبیه گفت: سهم قابل‌توجهی از عملیات عمرانی امامزاده قاسم (ع) توسط خیرین پیشرفت فراوانی داشته است و تا پایان عملیات اجرایی از ظرفیت خیرین در پیش برد عملیات عمرانی این امامزاده عظیم الشان استفاده شود.

وی افزود: طرح مودت یکی از طرح‌های مناسب جهت استفاده از ظرفیت خیرین در پیش برد کمبودهای آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه دامغان خاطرنشان کرد: حمایت خیرین از تکمیل ساخت‌وساز این آستان مقدس باقیات‌صالحاتی خواهد بود که اجر آن در نزد پروردگار متعال محفوظ خواهد بود.

میرکو جهت تسریع درروند تأمین هزینه‌های جاری برگزاری جلسات طرح مودت با حضور خیرین را خواستار شد و افزود: برگزاری جلسه طرح مودت در این ماه مبارک می‌تواند کمک شایانی به حل مشکلات باشد.

وی ادامه داد: با توجه به ماه مبارک رمضان برنامه‌ریزی مناسب برای حضور هرچه باشکوه‌تر مردم در این ماه بزرگ توسط هیئت‌امنا را مورد تأکید است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار