اولین مجمع پیشکسوتان سپاه بوکان با حضور فرمانده سپاه این شهرستان و جمع کثیری از خانواده های معظم شهدا و پیشمرگان کرد مسلمان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۳۱۴۵۶
|
۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، اولین مجمع پیشکسوتان سپاه بوکان با حضور فرمانده سپاه این شهرستان و جمع کثیری از خانواده های معظم شهدا و پیشمرگان کرد مسلمان برگزار شد.

در این مراسم که با موضوع شهدای پیشمرگان کرد برگزار شد فرمانده سپاه بوکان در سخنانی گفت: اگر شجاعت و شهامت شهدا نبود بی گمان اکنون هیچ جای از کشور دارای امنیت نبود.

سرهنگ پاسدارعلیرضا مظاهری افزود: این شهدا و خانواده آنان هستند که به ایران عزت و افتخار دادند و باعث سربلندی نام ایران در جهان شدند.

وی اظهار کرد: اگر صبر خانواده شهدا نبود و جوانان این مرز بوم با واژه شهادات آشنا نبودند شرایط منطقه به گونه ای دیگر رقم میخورد و اکنون شاهد رژه منافقین و حتی داعش در کف خیابان های ایران بودیم.

این فرمانده دوران دفاع مقدس تصریح کرد: در سال 90 با انجام عملیات بزرگی که از بورالان تا شاهو انجام شد اشرار و ضد انقلاب را به همت جوانان عاشق شهادت چنان در هم کوبیدیم که برای اولین بار در تاریخ انقلاب اسلامی این گروهک ها تا عمق 40 کیلومتری خاک کشور های همسایه عقب نشینی کردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به شهدای تازه تفحص شده غواص اشاره کرد و گفت: آنچه برای این انقلاب لازم است شهدا عزیز انجام دادند واکنون و بعد از گذشت بیش از سه دهه از پایان جنگ هر گاه غبار دلهایمان را فرا می گیرد با حضور پیکر پاک این شهدا تمامی این گرد وغبار ها از دل زدوده می شود که نمونه عینی آن حضور شهدای تازه تفحص شده غواصی بود که با حضور خود حادثه بزرگ را در تاریخ انقلاب رقم زدند.

مظاهری عنوان کرد: ما شمرده شهدای هستیم که همه چیز خود را برای انقلاب فدا کردند ولی ما اکنون در دنیایی امروزی غرق شدیم و راه شهدا را فراموش کردیم.

وی افزود: همه در این انقلاب از مسئولان عالی نظام گرفته تا مردم عادی مدیون قطره قطره از خون پاک شهدا و خانواده آنان هستیم که این امنیت را برای ما به ارمغان آوردند.

علی رضا مظاهری خاطر نشان کرد: اکنون مردم عراق و سوریه با الهام گرفتن از شهدای ما در حال جنگ با تکفیری ها و تروریست ها هستند و به امید خدا در این راه کشور خود را از لوس چنین گروهای پاک خواهند کرد و امنیت را به کشور خود هدیه خواهند داد.

در پایان این مراسم به خانوده معظم شهدای بوکان از طرف سپاه این شهرستان لوح های مزین به عکس شهدا تقدیم شد.

ارسال نظرات