مرد طلايي جودوي ايران كه در المپيك 2014 نوجوانان در نانجينگ توانست قهرمان شود، براي امرار معاش به ظرفشويي در رستوران روي آورده است.
کد خبر: ۸۵۳۱۴۳۹
|
۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج، مرد طلايي جودوي ايران كه در المپيك 2014 نوجوانان در نانجينگ توانست قهرمان شود، براي امرار معاش به ظرفشويي در رستوران روي آورده است.  گويا مسئولان فدراسيون هيچ برنامه‌ريزي در اين باره نداشته‌اند و او را به حال خود رها كرده‌اند. 

رامين صفويه درباره‌ آخرين وضعيت خود مي‌گويد: حدود يك سال از كسب اين عنوان در نانجينگ چين مي‌گذرد، اما متأسفانه مسئولان فدراسيون جودو مرا به حال خود رها كردند و در طول اين يك سال فقط مبلغ 50 هزار تومان به من دادند كه آن هم مقداري از هزينه اياب و ذهابم بود. فدراسيون جودو هيچ برنامه‌ريزي براي من نداشته و هيچ كدام از مسئولان فدراسيون حتي يكبار هم جوياي وضعيت من نشدند. من به مسئولان گفتم به خاطر هزينه اياب و ذهاب حضورم در اردوها و محل تمرينات و همچنين پول توجيبي مبلغ اندكي را به صورت ماهانه به من بدهند تا بتوانم حداقل به تمريناتم ادامه بدهم، اما مسئولان فدراسيون اعلام كردند هيچ پولي را نمي‌توانيم به تو بدهيم و اگر مي‌خواهي با همين وضعيت ادامه بده اگر هم نمي‌تواني به اردو نيا. آنها هيچ اهميتي به من ندادند و من الان ديگر انگيزه‌ام را براي ادامه كار در جودو ندارم. به خاطر مشكلات مالي و از آنجا كه پدرم آشپز يك رستوران در شهر قزوين است من هم در اين رستوران مشغول به ظرفشويي هستم و ماهي 800 هزار تومان درآمد دارم.  به دنبال انتشار مصاحبه رامين صفويه، ملي‌پوش جودوي جوانان، فدراسيون جودو اعلام كرد كه پيگير مشكلات اين ورزشكار خواهد بود و وي هم‌اكنون در اردوي تيم‌ملي حضور دارد. فدراسيون جودو عميقاً از بروز مشكلات و تنگناهاي مالي براي اين قهرمان خوب جودو كشور ابراز تأسف مي‌كند و پس از بررسي‌هاي انجام شده براي رفع آنها تمهيداتي صورت گرفت و هم اكنون رامين صفويه در اردوي تيم‌‌ملي جوانان براي حضور در مسابقات قهرماني جهان و قهرماني آسيا تمرينات خود را زير نظر كادر فني آغاز كرده است. اولين مرحله اردوي تيم‌‌ملي در سال‌جاري نيز 31 خرداد ماه آغاز شده و مسئولان فدراسيون در تلاش هستند در حد توان از اين رده سني حما‌يت‌هاي مادي و معنوي را داشته باشند. 
ارسال نظرات