فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شاهین دژ از برگزاری نشست های روشنگری دجالواره در واحدهای مقاومت تحت پوشش خود خبر داد.
کد خبر: ۸۵۳۱۴۰۷
|
۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سروان مجتبی سلطانی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی ناحیه شاهین دژ اجرا گذاشتن طرح نهضت روشنگری دجال واره با هدف مقابله با جنگ نرمو ماهواره در در واحد های مقاومت حوزه خبر داد.

سلطانی در جمع مدیران مدارس ابوعلی سینا و مجتمع پروین اعتصامی هولاسوی این شهرستان و مسئولین و مربیان طرح صالحین و سرگروه های آن، گفت: طرح دجال واره به شکل ارشادی و با هدف مقابله با جنگ نرم و به ویژه ماهواره درواحدهای مقاومت این حوزه در مرحله اجرا گذاشته شده است .

وی افزود: با اشاره به اینکه این طرح به شکل ارشادی و آشنایی خانواده‌ها بامضرات ماهواره اجرا می‌شود، گفت : در این طرح خانواده‌ها با اثرات و مضرات ماهواره بر اندیشه‌ها وتفکرات فزرندان و به ویژه نسل جوان آشنا می‌شوند .

وی با تأکید براینکه در شرایط فعلی تهدیدات سخت دشمن به جنگ نرم تبدیل شده است، گفت: باید در سال دولت و ملت همدلی و همزبانی نسبت به فرهنگ‌سازی وآشنایی خانواده‌ها با تهدیدات دشمن اقدام کرد .

در راستای این طرح در واحد های مقاومت ( ابوعلی سینا و مجتمع پروین اعتصامی هولاسو ) این شهرستان نشست روشنگری مقابله با اسیب های ماهواره به همراه والدین دانش آموزان در محل آموزشگاه های مربوطه برگزار شد و مربیان طرح صالحین وسرگروه ها در خصوص اهداف شبکه های ماهواره ای و آسیب های استفاده از آن توضیحاتی را بیان و بروشورها و مقاله هایی با هدف آگاهسازی خانواده ها از این فتنه شوم دراختیار والدین قرار دادند.

ارسال نظرات