خبرهای داغ:
مدیر عقیدتی نظارت بسیج نجف اشرف روديان:

تلاش كنيم در راه تحقق آرمان هاي شهدا ثابت قدم بمانيم

مدیر عقیدتی نظارت حوزه مقاومت بسیج شهری روستایی نجف اشرف روديان گفت: عزت سربلندی و اقتدار امروز ما مدیون ایثارگری شهدا است و باید تلاش کنیم تلاش كنيم در راه تحقق آرمان هاي شهدا ثابت قدم بمانيم.
کد خبر: ۸۵۳۱۳۵۷
|
۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به همت پایگاه ثارالله حوزه مقاومت بسیج شهری روستایی نجف اشرف شهر رودیان دیدار و سرکشی از خانواده شهیدان اسدالله عامری ، غلامرضا طاهری و محمد عامری برگزار شد.

حجت الاسلام صادقی مدیر عقیدتی نظارت حوزه مقاومت بسیج شهری روستایی نجف اشرف روديان در این دیدارها که در منازل این شهدا برگزار شد، با بیان شاخص های برتر شهیدان اظهار داشت: شهدا از جان گذشته بودند و با شناخت مسیر حرکت خود برای رسیدن به لقاي خدا از همه چیز خود گذشتند.

وی افزود: شهدا عند ربهم یرزقون اند و این مقامی است که همه بر آن غبطه می خورند و این مقام با از خود گذشتن و ذوب شدن در فنای لله به دست آمده است.

مدیر عقیدتی نظارت حوزه مقاومت بسیج شهری روستایی نجف اشرف روديان خاطرنشان کرد: عزت سربلندی و اقتدار امروز ما مدیون ایثارگری شهدا است و باید تلاش کنیم در راه تحقق آرمان هاي شهدا ثابت قدم بمانيم.

صادقي تأکید کرد: مهمترین هدف شهدا پیروی از ولی فقیه و پاسداری از اسلام ناب است و ما باید شهدا را در همه کارها الگو قرار دهیم و از آنها پیروی کنیم.

در این دیدارها والدین شهدا با تأکید بر حرکت در مسیر شهدا ،توجه به راه و فرهنگ ایثار و شهادت توسط مردم و مسئولان خواستار شدند.

در این دیدارها هدیه ای به رسم یادبود به این خانواده ها توسط پایگاه ثارالله رودیان و حوزه بسیج نجف اشرف اهدا شد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها