خبرهای داغ:
همزمان با ماه مبارک رمضان آغاز شد؛

اجرای طرح اهدای کتاب در شهرستان میامی

مجری برنامه های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میامی از اهدای کتاب به کانون های فرهنگی و هنری مساجد و مؤسسات قرآنی در ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۳۱۳۱۶
|
۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میامی، رضا مهدیان در نشستی با مسئول اداره کتابخانه های عمومی شهرستان میامی اظهار داشت: یکی از فعالیت‌های حوزهفرهنگ و ارشاد اسلامی در ماه مبارک رمضان، اهدای کتاببه کانونهای فرهنگی و هنری مساجدو مؤسسات قرآنی است که در این راستا به تعدادی از این مراکز نزدیک به 100 جلد کتاب اهدا شده که با موضوعات مذهبی و قرآنی بوده و این روند تا پایان ماه رمضان ادامه دارد.

مجری برنامه های اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان میامی افزود: اهدای کتب قرآنی، دینی و آموزشی ویژه ماه مبارک رمضان با همکاری اداره کتابخانه های عمومی شهرستان میامی آغاز خواهد شد.

وی هدف از این اقدام را غنی‌سازی کتابخانه‌ کانون های فرهنگی خصوصاً موسسات قرآنی و کانون‌های مساجد دانست و افزود: اهدای کتاب با موضوعات گوناگون سبب ارتقاء دانش و آگاهی جوانان، نوجوانان و آحاد مردم است و این مسئله زمینه‌ساز رشد مطالعه در جامعه می شود.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان میامی نیز در این نشست گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان برنامه های فرهنگی و اهدای کتاب با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی واداره کتابخانه های عمومی میامی برگزار می شود.

کمال ترابیان یادآور شد: اجرای مسابقات، اهدای کتاب و نمایشگاه کتاب از مهم ترین برنامه های اجرایی در ماه مباک رمضان است که با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میامی برگزار می شود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها