خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند:

وظیفه رهروان ولایت حفظ وحدت و هوشیاری در تمام صحنه‌هاست

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند با تأکید بر تبعیت از ولایت فقیه گفت: وظیفه انقلابی رهروان ولایت حفظ وحدت و هوشیاری در تمام مقاطع و صحنه‌های انقلاب است.
کد خبر: ۸۵۳۱۳۰۷
|
۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۲

حجت الاسلام الله‌کرم شیرزادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند اظهار داشت: خطبه 29 خرداد 88 مقام معظم رهبری نقطه عطفی در انقلاب است که در اوج فتنه و آشوب ندای ملکوتی معظم له پایانی بر فتنه شد.

وی با بیان اینکه این خطبه دشمنان انقلاب را ناامید و عاشقان ولایت و رهبری را امید وار کرد، افزود: با توجه به سخنان مقام معظم رهبری و مشخص شدن تکلیف انقلابی رهروان ولایت، وظیفه امروز ملت ایران این است که باید همواره با حفظ وحدت و هوشیاری در صحنه های انقلاب حضور داشته باشیم و گوش به فرمان ولایت فقیه باشیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند مهمترین ویژگی خطبه 29 خرداد سال 88 مقام معظم رهبری آگاهی، بصیرت، شفافیت و مستدل بودن بیانات معظم له عنوان کرد که همچون آبی آتش دشمنان داخلی و خارجی را فرو نشاند و نقشه‌های آنان را نقش برآب کرد.

وی افزود: برای پیشگیری از وقوع توطئه هایی همانند فتنه 88 وظیفه مردم و مسئولان این است که در صحنه ها حضور مقتدرانه داشته و وحدت و هوشیاری خود را حفظ کنند و همواره گوش به فرمان ولایت باشند.

شیرزادی در پایان خاطرنشان کرد: نقش رهبری در جامعه اسلامی مانند آفتاب است که همه از آن فیض می برند و در فراز و نشیب تاریخ چراغ هدایت همگان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار