خبرهای داغ:
چنانچه در جمع شهدای غواص افرادی متعلق به استان فارس باشد اطلاع رسانی خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۳۱۳۰۴
|
۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سردار خداداد ابراهیمی در گفتگو با مهر با اعلام اینکه مردم ایران در روز ۲۶ خرداد امسال به منظور تشییع شهدای غواص حماسه دیگری را خلق کردند افزود: با همکاری شهرداری شیراز در سومین حرم اهل بیت(ع) دو میدان را در شیراز احداث و با نام شهدای غواص و حماسه ۲۶ خرداد نامگذاری خواهیم کرد.

​وی در پاسخ به اینکه آیا در بین این شهدا از استان فارس نیز خواهد بود گفت: شهدای استان فارس، اعزامی از لشکر ۱۹ فجر و تیپ ۳۳المهدی بودند و جواب این سئوال پس از شناسایی و انجام آزمایشات اعلام خواهد شد.

سردار ابراهیمی اتمام آزمایشات را درپایان ماه مبارک رمضان امسال اعلام کرد و افزود: چنانچه در جمع این شهدا افرادی متعلق به استان فارس باشد اطلاع رسانی خواهد شد و مراسم تشییع در فارس انجام می شود.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس فارس تعداد شهدای گمنام کشور را ۶ هزار شهید اعلام کرد و بیان داشت: از این تعداد به نظر می رسد کمتر از ۴۰ نفر به استان فارس تعلق داشته باشد.

سردار ابراهیمی با اشاره به اینکه هم اکنون در استان فارس ۱۸۰ شهید گمنام تشییع و در ۶۰ نقطه در این استان دفن شده اند گفت: ۱۰۰ نقطه از کلانشهر شیراز به محل دفن شهدای گمنام اختصاص یافته است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار