خبرهای داغ:
سرگرد احمدی گفت: بسیج علاوه بر اینکه در دفاع مقدس حضوری موفق داشته در عرصه‌های سازندگی، عمران و آبادانی کشور و همچنین در حوزه‌های فرهنگی نیز بسیار تاثیرگذار بوده است.
کد خبر: ۸۵۳۱۳۰۳
|
۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، جلسه ستاد پشتیبانی اردوهای هجرت 94 با حضور اعضای این ستاد در محل فرمانداری شهرستان سروستان برگزار شد.

در این جلسه سرگرد پاسدار غلامعلی احمدی جابری فرمانده سپاه سروستان گفت: بسیج و سپاه از ابتدای انقلاب تاکنون در تمام عرصه‌ها حضوری فعال و پُرثمر داشته و شاهد موفقیت‌های خوبی توسط بسیج و بسیجیان در عرصه های مختلف بوده‌ایم.

وی افزود: بسیج علاوه بر اینکه در دفاع مقدس حضوری موفق داشته در عرصه‌های سازندگی، عمران و آبادانی کشور و همچنین در حوزه‌های فرهنگی نیز بسیار تاثیرگذار و موفق بوده است.

سرگرد احمدی در ادامه صحبت هایش با اشاره به اهداف طرح هجرت گفت: پیروی از فرامین مقام معظم رهبری و همچنین غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان، جوانان و استفاده بهتر از نیروی جوانی و نشاط آن ها و خدمت‌رسانی و کمک به محرومین جامعه از مهم‌ترین اهداف این طرح هجرت می باشند. امسال افزایش سطح کیفی اردوهای جهادی در دستور کار قرار دارد و برای این مهم از همه ظرفیت موجود به نحو شایسته بهره می‌بریم.

فرماندار سروستان نیز در این جلسه با قدردانی از فعالیت های بسیج سازندگی نظیر اردوهای جهادی و محرومیت زدایی در سطح شهرستان، بر حمایت همه جانبه از این فعالیت ها تاکید کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها