با حضور فرمانده سپاه الغدیر استان یزد:

دو تن از کارآفرینان بسیجی پایگاه امام جواد(ع) استان یزد تجلیل شدند

دو تن از کارآفرینان بسیجی پایگاه امام جواد(ع) استان یزد، که با تمام محدودیت های جسمانی ضمن ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی با ساخت نرم افزارهای مدیریت مشتری مداری با شاخص اسلامی ایرانی، مسبب رونق صنعت در عرصه فروش و توسعه سیستم کسب وکار بوده اند توسط فرمانده سپاه الغدیر تجلیل شدند.
کد خبر: ۸۵۳۱۲۸۷
|
۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سردار علی اکبر فتوحی فرمانده سپاه الغدیراستان یزد  جهت تقدیر از دوتن از بسیجیان پایگاه امام جواد(ع) شرکت صنایع طراحان دوخت یزد، در منزل و اتاق محل کارشان حضور یافت.

این دو تن شاخص افرادی هستند که با تمام محدودیت های جسمانی ضمن ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی با ساخت نرم افزارهای مدیریت مشتری مداری با شاخص اسلامی ایرانی، مسبب رونق صنعت در عرصه فروش و توسعه سیستم  کسب وکار بوده اند .

سردار فتوحی ضمن تشکر از کارآفرینی گروه پوشاک پل گفت: «مرگ بر آمریکا؛ مرگ بر اسراییل ؛یعنی همین» و بر طراحی البسه با فرهنگ ایرانی اسلامی تاکید نمود وبرای عطف این حرکت مهم در استان یزد شروع طراحی روسری و مقنعه را بانام پروژه :"چارقد" پیشنهاد داد.

در این بازدید که باعث دلگرمی و انگیزه این عزیزان شده بود"نیکنام" مسئول بسیج کارگری استان و فرمانده حوزه شهید یرونسی شهرستان تفت گروه بازدیدکننده را مشایعت می کردند و با تقدیم هدایایی، تقدیرنامه به امضای سردارفتوحی سال همدلی و هم زبانی دولت و مردم را یادآور و آرزوی پیروزی این بسیجیان را از حضرت زهرا سلام الله علیها خواستار شد. 

مشخصات یکی از این معلولین توانمند در ادامه آمده است:

اینجانب الهه خلیلی، متولد 1364 دارای معلولیت جسمانی شدید، فارغ التحصیل کارشناسی روانشناسی می‌باشم. از سال89 افتخار آشنایی و همکاری با جناب آقای عبداللهی منش، فرمانده پایگاه بسیج و مدیر شرکت طراحان دوخت و مجموعه ایشان که حامی اشتغال توان‌خواهان سازمان بهزیستی هستند، را داشتم و درامور تایپ و ثبتی مشغول بکار شدم و با ادامه تحصیل و حمایتهای بی دریغ ایشان، امور مربوط به شناسایی مشتریان و نیازهای بازار را در واحد مدیریت CRM  در دست داشته و اکنون نیز فعالیت دارم، که با یاری خداوند توانسته ام سهمی کوچک از پیشرفت این گروه بزرگ را داشته باشم. اینجانب عضو پایگاه بسیج این کارخانه نیز می باشم.

ارسال نظرات