وزیر کشور سوریه در دیدار با ولایتی:
وزیر کشور سوریه با اشاره به ضرورت مبارزه علیه تروریسم گفت: ایران در کنار سوریه ایستاده است.
کد خبر: ۸۵۳۱۱۸۰
|
۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرلشکر محمد الشعار در سفر دو روزه خود به تهران،  صبح امروز با علی‌اکبر ولایتی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار گفت که سلام ‌ها، محبت‌ها و قدردانی‌ها و آرزوهای بشار اسد را خدمت مقام معظم رهبری و ملت ایران ابلاغ می‌کنم،  ایران در کنار ما ایستاده است و ما در کنار یکدیگر علیه تروریسم جنگیدیم و اولین کسانی بودیم که خطر تروریسم را در منطقه هشدار دادیم.

سرلشکر محمد الشعار ادامه داد: ما صبح دیروز با وزیر کشور و وزیر اطلاعات ایران ملاقات داشتیم و یادداشت تفاهمی را در خصوص همکاری‌های امنیتی که حاوی مسایل فراوانی است را امضاء کردیم که مهمترین آنها مبارزه با تروریسم است.

وزیر کشور سوریه خاطر نشان کرد: تروریسم موضوعی است که در پیکر منطقه رخنه کرده و شما شاهد هستید که در خاک سوریه تاریخ و تمدن این کشور را مورد هدف قرار داده و این نوع تروریسم که درخاک عراق و سوریه قرار دارد بیش از 4.5 سال است که نسبت به آن هشدار دادیم و برادران ما نسبت به خطر این آفت در منطقه هشدار داده‌ بودند.

سرلشکر محمد الشعار بیان داشت: نامگذاری این گروه‌های تروریستی متعدد است اما جملگی آنها یک هدف و سبک واحد دارند و آن هم نابودی کشور و دارایی و مایملک ملت سوریه و ارائه سوریه به عنوان یک لقمه آسان به اسرائیل است.

ارسال نظرات