آغاز فعالیت پویش «نحن عشّاق مواجهة اسرائیل» در آستانه روز جهانی قدس

گروه مردمی و خودجوشی که چندی پیش تحت عنوان پویش مردمی «نحن ابناء الخمینی» سربندها و پرچم‌هایی را با تصاویر شهدای منطقه و مدافع حرم چاپ و توزیع کردند، اینبار در آستانه روز قدس فعالیت دیگری را با محوریت «مبارزه با اسرائیل» آغاز کرده‌اند.
کد خبر: ۸۵۳۱۰۸۶
|
۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، گروه مردمی و خودجوشی که چندی پیش تحت عنوان پویش مردمی «نحن ابناء الخمینی» هم زمان با ایام سالروز ارتحال امام خمینی سربندها و پرچم‌هایی را با تصاویر شهدای منطقه و شهدای مدافع حرم چاپ کرده و با مشارکت طراحانی لبنانی و بحرینی این طرح را در مناطق بسیار توسعه بخشیدند، اکنون به مناسبت فرارسیدن ایام ماه مبارک رمضان و در پیش داشتن روز قدس اقدام دیگری را کلید زده‌اند.

این گروه، با کمپین «من عاشق مبارزه با صهیونیست هستم» که در فضای مجازی تصاویر خود را با این عنوان منتشر می‌کردند تفاوت دارد. فعالان ِ این گروه ِ مردمی این بار با طرح شعار دیگری با مضمون مبارزه با رژیم صهیونیستی قرار است پرچم‌ها و سربندهایی را با تصویر شهدایی به چاپ برسانند که به گونه‌ای در راه مبارزه با اسرائیل به شهادت رسیده‌اند. شعار انتخاب شده توسط این گروه «نحن عشاق مواجهة اسرائیل» است که با تصاویر شهدای مبارزه با رژیم صهیونیستی مزین شده و در قالب پرچم و سربند به چاپ می‌رسد تا در راهپیمایی روز قدس توزیع شود. این تصاویر شهدا از جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان و دیپلمات‌های ربوده شده آغاز می‌شود و گستره آن تا شهدای سال‌های اخیر همچون شهید تهرانی‌مقدم و دیگر شهدای اقتدار ادامه خواهد داشت.

ممکن است شعار دیگری همچون «راه قدس از کربلا می‌گذرد» نیز بر این طرح اضافه شود اما هنوز تصمیمات به صورت کامل اخذ نشده است. این طرح به تازگی آغاز شده و فعلاً در مرحله طراحی شعار و لوگوی مخصوص به سر می‌برد. به گفته یکی از فعالان این گروه این اولین روز قدس پس از جمله به یادماندنی مقام معظم رهبری است که فرمودند «ملّت، عاشق مبارزه‌ با صهیونیست‌ها است و جمهورى اسلامى‌ هم این را نشان داده است. ما عاشق مبارزه با صهیونیست هستیم».

این اقدام خودجوش توسط این گروه مردمی، به تازگی آغاز شده و هنوز کار خود را به صورت رسمی آغاز نکرده است. قابل پیش‌بینی است که همچون طرح «نحن ابناء الخمینی» با مشارکت طراحان بسیار و موج‌های حمایت‌کننده شبکه‌های اجتماعی همراه باشد.


ارسال نظرات