خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت سپاه زیرکوه با بیان اینکه طرح جوانه های صالحین با رویکرد تعلیم و تربیت اسلامی، تابستان سال جاری در 32 پایگاه بسیج خواهر و برادر در سطح شهرستان زیرکوه برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۳۱۰۷۸
|
۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲

حجت الاسلام مهدی غریب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی با تبریک ماه مبارک رمضان از برگزاری طرح جوانه های صالحین در پایگاه های مقاومت این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: مهمترین هدف طرح جوانه های صالحین تعالی حلقه های صالحین، تقویت و فراهم ساختن زمینه جذب بیشتر برای حضور افراد به بسیج و شرکت در حلقه های صالحین به منظور ارتقای مطلوب است.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه زیرکوه با بیان اینکه این طرح در مجموع 32 پایگاه بسیج خواهر و برادر در سطح شهرستان زیرکوه برگزار می شود، افزود: این طرح با رویکرد تعلیم و تربیت اسلامی در سه شاخصه اصلی عقیدتی، مهارتی و علمی ـ ورزشی است.

وی یادآور شد: روان خوانی و تجوید قرآن کریم، احکام ماه مبارک رمضان و نماز، سبک زندگی اسلامی از نگاه معصومین ورزشی، کلاس های تقویتی و صنایع دستی از دوره های طرح جوانه های صالحین در طول تابستان است که بسیجیان علاقه مند می توانند با مراجعه به پایگاه های مقاومت بسیج در این کلاسها شرکت کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها