مسئول بسيج سازندگي ناحيه ابهر اعلام كرد: مراسم افتتاحيه طرح هجرت هرساله در ابتداي تابستان هرسال با هدف غني سازي اوقات فراغت دانش آموزان انجام ميشود .
کد خبر: ۸۵۳۰۹۸۶
|
۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از زنجان؛ عليرضاافشار در تشريح اين خبر افزود: در ابتداء مراسم رضايي مدير آموزش و پرورش شهرستان ابهر و سخنران مراسم ضمن تقدير و تشكر از دست اندار كاران طرح هجرت، اين طرح را يكي از طرحهاي ماندگار و هدفدار دانستند كه بمنظورغني سازي اوقات فراغت دانش آموزان و توانمند سازي و ارتقاء مهارتهاي شغلي و زندگي و آشنا كردن دانش آموزان با فرهنگ كار و تلاش صورت مي پذيرد.

سپس سرهنگ پاسدار فروزنده فرمانده سپاه ابهر از بسيج سازندگي آموزش و پرورش و ساير عوامل و دست اندركاران برگزاري مراسم افتتاحيه تشكر نموده وهدف اجراء طرح هجرت را مرمت وبهسازي و زيبا سازي مدارس و فضاهاي آموزش بارويكرد كمك به غني سازي اقات فراغت دانش آموزان وتقويت احساس مسئوليت پذيري و افزايش مهارتهاي فني و كارگروهي با تقويت فعاليتهاي فرهنگي دانستند.

در ادامه جليلي معاون فرماندار ابهر نيز ضمن تبريك حلول ماه مبارك رمضان،فرمودند با توجه به اينكه اين طرح همه ساله به نحوه احسن در سطح شهرستان ابهر برگزار گرديده است امداست در سال جاري نيز مطلوبتر از سالهاي گذشته اجراء گردد ايشان همچنين از طرف فرماندار نيز قول همكاري ومساعدت در طرح هجرت را دادند.

در پايان مراسم از دانش آموزان بسيجي كه مقاومتهاي برتر كشوري واستاني كسب كرده اند تجليل به عمل آمد.

لازم به ذكر است طرح هجرت 3 سال 94 باشركت 260 نفر از دانش آموزان بسيجي خواهر وبرادر شهرستان ابهر و در 26 عرصه برگزار خواهد گرديد.

ارسال نظرات