خبرهای داغ:
حجت الاسلام کریمی بیان کرد: روحانیون و مبلغان با اطلاع‌رسانی به موقع در عرصه‌های مختلف مذهبی به مردم می‌توانند با افزایش معرفت دینی افراد جامعه، آنان را در برابر آسیب‌های اجتماعی بیمه کنند.
کد خبر: ۸۵۳۰۹۱۹
|
۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از تاکستان،حجت الاسلام کریمی مدیر کل سازمان تبلیغات شهرستان تاکستان با اشاره به اینکه رسانه‌های ارتباط جمعی نقش به سزایی در اطلاع‌رسانی فعالیت های فرهنگی و دینی دارند، اظهار داشت: رسانه‌ها با ایفای وظیفه خطیر خود می‌توانند تأثیر بسیار مثبتی در اطلاع‌رسانی به اقشار مختلف جامعه در زمینه مسائل دینی، ‌سیاسی، فرهنگی و اجتماعی داشته باشند و موجب بیداری و هوشیاری آحاد جامعه شوند.

وی کریمی با اشاره به اینکه سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان امام خمینی(ره) و با هدف ترویج و تبیین فرهنگ معنوی و اسلامی تأسیس شده است، بیان کرد: ساماندهی، شناسایی، برنامه‌ریزی، هدایت و سیاستگذاری در تبلیغات دینی از دیگر اهداف تأسیس این نهاد بوده است.

رئیس تبلیغات اسلامی تاکستان با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی با استفاده از روش‌های نوین تلاش می‌کند تا فرهنگ دینی را در بین اقشار مختلف جامعه ارتقا دهد، ابراز داشت: با تحقق این هدف آسیب‌ها و معضلات اجتماعی و فرهنگی جامعه به شدت کاهش می‌یابد.

این مسئول با اشاره به اینکه تبلیغ از مهمترین ابزارهای مهم و تأثیرگذار اطلاع‌رسانی است، یادآور شد: امروز کشورها برای رسیدن به توسعه و پیشرفت تلاش می‌کنند تا با استفاده از انواع این ابزارها اهدافشان را در عرصه‌های مختلف به مخاطبان برسانند.

کریمی در پایان با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی یک نهاد دینی و فرهنگی است، اضافه کرد: سازمان تبلیغات اسلامی در نظام اسلامی با استفاده از تجارب ۳۴ ساله خود در زمینه های فرهنگی و تبلیغی و با استفاده از ابزارهای مفید تبلیغی از جمله تبلیغ چهره به چهره و برگزاری جلسات سخنرانی‌ تلاش می‌کند تا ابعاد مختلف دین مبین اسلام را برای جامعه تبیین کند.

 

7001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها