مدیر کل امور بانوان شهرداری تهران گفت: برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و پیشگیری از آسیب های اجتماعی، 30 همایش ترویج فرهنگ، عفاف و حجاب در ماه مبارک رمضان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۳۰۹۰۸
|
۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج، نرگس  معدنی پور ، در تشریح برنامه های ماه مبارک رمضان اداره کل امور بانوان،‌افزود: در هر یک از مناطق 22گانه شهرداری تهران یک پردیس ایجاد شده است.

به گفته وی این پردیس ها دارای بخش های قرآنی، فرهنگی، اجتماعی، سبک زندگی، کارگاه های مهارت فرزند پروری و عفاف و حجاب هستند.

مدیر کل اداره امور بانوان شهرداری تهران با تاکید بر اینکه تربیت فرزندان از اهم مسائل جامعه ما است، اضافه کرد: در ماه مبارک رمضان در سراهای محله مناطق 22گانه 254 کارگاه مهارت فرزندپروری برای مادرانی که فرزندان زیر 4سال دارند، برگزار می شود.

معدنی پور گفت: آموزش در خصوص شیوه صحیح تربیت کودک از دیدگاه قرآن، سنت، روان شناسی و هویت دادن به کودک از ویژه برنامه های این دوره ها  است.

وی برگزاری آموزش های تکمیلی نماز یاوران در سطح محلات شهر تهران را از دیگر برنامه های ماه مبارک رمضان دانست و اظهار کرد: با مشارکت ستاد اقامه نماز، برای 1416 تن از بانوان داوطلب نماز یاور،‌دوره های آموزش تکمیلی برگزار شد.

مدیر کل امور بانوان شهرداری تهران با تاکید بر ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و پیشگیری از آسیب های اجتماعی افزود: این موضوع در تمام فعالیت های این اداره کل گنجانده شده است و در ماه مبارک رمضان این موضوع 30 همایش عفاف و حجاب نیز برای بیش از 15 هزار تن برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات