داستان زندگی حضرت خدیجه (س) در قالب نمایش رادیویی «خورشید مهر» به روی آنتن رادیو نمایش می‌رود.
کد خبر: ۸۵۳۰۹۰۱
|
۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، مهین فرد نوا بازیگر نقش حضرت خدیجه (س) در این باره گفت: بازی در این نقش توسط کارگردان این نمایش آقای پورحسن به من پیشنهاد شد، متن را خواندم، تنظیم رادیویی زیبایی داشت و گروهی که با آن ها کار کردم از بازیگران بسیار خوب رادیو نمایش هستند.

وی افزود: یک سری شناخت‌هایی که از قبل درباره حضرت خدیجه (س) داشتم از روی مطالعات بود  و آن چه که برایم مهم بود این است که حضرت خدیجه(س) زن بسیار محکم و با نفوذی است. تاثیرگذاری، مهربانی و فروتنی آن بزرگوار زبان‌زد است، از این رو تلاش بسیاری کردم تا بتوانم به درستی، این نقش را ایفا کنم.

فرد نوا در پایان گفت: من نقش‌های مذهبی و تاریخی بسیاری بازی کردم ولی در این نمایش زمانی که شروع به روخوانی کردم احساس رضایت بسیاری داشتم، البته گفت‌وگو با آقای پورحسن کارگردان این نمایش و اجرای خوب دیگر بازیگران هم تاثیر بسیاری در اجرای نقش داشت و کمک بسیاری کرد که در پایان این نمایش از کار راضی باشم.

سریال نمایشی رادیویی «خورشید مهر» به تهیه‌کنندگی بابک صفی‌خانی و نویسندگی محمد محمودی و کارگردانی محمد پورحسن تولید شده ورحمان باقریان،فریبا متخصص ،ماندانا اصلانی، اسماعیل بختیاری، محمد یگانه، عباس توفیقی و تعداد دیگری از بازیگران اداره کل هنرهای نمایشی رادیو در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این سریال نمایشی رادیویی به گویندگی احمد گنجی، صدابرداری: رضا طاهری، افکتور: محمدرضا قبادی فر از فردا ساعت 10:30 دقیقه به روی آنتن رادیو نمایش می‌رود.

ارسال نظرات