امام جمعه شاهدیه گفت: در مورد اینکه از رکود خارج شده ایم یا نه؛ باید همه چیز بر اساس آمارهای دقیق و با ارائه اسناد قابل اتکا بیان شود و اگر کلی گویی ملاک حرف زدن باشد باید گفت « دلخوش کردن مردم مشکلی را حل نمی کند».
کد خبر: ۸۵۳۰۸۹۵
|
۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد؛امام جمعه شاهدیه در مصاحبه با یزد امـــروز، در خصوص اظهارات اخیر رئیس جمهور که مدعی شده درهمه بخش ها شاهد رشد مثبت هستیم و کشور از رکود خارج شده گفت: این اظهارات در حد امیدواری خوب است اما اگر در دید کلی به جنبه اقتصادی نگاه کنیم ،صورت خوشی ندارد چراکه برای اعراض این مسائل باید همه جهات مدنظر گرفته شود بطوری که مشخص شود کدام بخش وکدام قسمت در گذشته چگونه بوده و اکنون چگونه است .


حجت الاسلام علی اکبرابراهیمی بشکانی اضافه کرد: در مورد اینکه از رکود خارج شده ایم یا نه؛ باید همه چیز بر اساس آمارهای دقیق و با ارائه اسناد قابل اتکا بیان شود و اگر کلی گویی ملاک حرف زدن باشد باید گفت « دلخوش کردن مردم مشکلی را حل نمی کند».

 

حجت الاسلام بشکانی در ادامه به ادعای روحانی مبنی بر «مورد پذیرش قرارگرفتن چهارجوب های کلی نظام توسط1+5 علی رغم اختلاف نظر در جزئیات » اشاره کرد و اظهار داشت: ما در مورد جزئیات متن مذاکره اطلاعات دقیقی نداریم ولی این را هم می دانیم که آمریکا خیر و صلاح ما را نمی خواهد زیرا آمریکایی ها ناپاک و خبیث اند و با توجه به ادعای همکاری با عراق ما الان عراق را کشوری نا آرام می بینیم.


وی افزود: اگر 100% تحریم ها هم بر داشته شود تنها درصدی از کارها حل و فصل شده  و جالب اینجاست دولت مردان جدید مشکلات را در 20% ضعف مدیریتی و 80% اثرات تحریم ها می دانند  در حالی که همین آقایان در زمان دولت قبل، مشکلات کشور را 20%  ناشی از تحریم ها و80% ضعف مدیریتی می دانستند، به هرتقدیر با شکل گیری مذاکرات، کشور به یک کشور مصرف کننده مبدل شده و این امرصورت خوشی ندارد.

 

خطیب جمعه شاهدیه درباره اظهارات عجیب رئیس جمهور درخصوص همگن کردن قیمت بنزین  با خلیج فارس و وجود فساد دردو نرخی بودن قیمت های این فرآورده نفتی گفت: جامعه ای که قیمت ها در آن دو نرخی باشد فساد هم در آن ایجاد می شود و این موضوع کاملا درستی است اما باید دید بودجه ای که در این امر صرفه جویی می شود«حدود30 هزار میلیارد تومان» چگونه و در کجا خرج می شود.


خطیب جمعه شاهدیه در ادامه با ابراز تعجب از سخنان روحانی مبنی بر مرتبط بودن مشکلات آب و محیط زیست با مسئله تحریم ها نیز گفت:در مورد این مساله باید مشخص شود در کجای کار تحریم ها اثر گذار بوده است مثلا مشخص شود فلان تکنولوژی برای فلان بخش لازم بوده که تحریم ها مانع اخذ نتیجه از آن شده؟ اینکه حرفی را بدون سند و دلیل بزنیم  و هیاهو به پا کنیم که هنر نیست  بلکه باید با دلایل  منطقی و موجه  حرف زد.

انتهای پیام/ع



ارسال نظرات