خبرهای داغ:
شاه امیریان
فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای لار خبر داد
فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای شهر لار، از آغاز المپیاد فرهنگی ورزش علمی پایگاه‌های مقاومت بسیج خبر داد.
کد خبر: ۸۵۳۰۸۱۷
|
۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای شهر لار، بابیان اینکه سرمایه‌گذاری مادی و معنوی برای رشد سالم و تربیت صحیح کودکان، نوجوانان و جوانان، اساسی‌ترین و مهم‌ترین سرمایه‌گذاری خانوادگی، اجتماعی و مالی است، اظهار داشت: این سرمایه‌گذاری از جنبه‌های مختلف انسانی، فرهنگی، اخلاقی، اجتماعی و اقتصادی حائز اهمیت است.

وی تأکید کرد: در فرهنگ و اندیشه اسلامی، اوقات فراغت با بیهودگی، معطلی و روزمرگی، سر سازگاری ندارد، بلکه فراغت، فرصت مجددی برای تلاش و کوشش است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای لار با اشاره به آغاز المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی بسیجیان پایگاه‌های زیر پوشش، تصریح کرد: این مسابقات در راستای ایجاد رقابت و غنی‌سازی اوقات فراغت نیروهای بسیجی در رده سنی ابتدایی و راهنمایی از 28 خردادماه آغاز و تا 31 شهریور ماه امسال ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: این المپیاد در رشته‌های مختلف؛ ساخت مستند محله، عکاسی، کتاب‌خوانی، روخوانی قرآن، احکام، حفظ جز سی و سوره مبارکه انسان، فوتبال‌دستی، دوی استقامت، تیراندازی، تهیه روزنامه دیواری با موضوع جنگ نرم و رمضان، شعرخوانی و مشاعره، نجات تخم‌مرغ، بازی‌های رایانه‌ای، کلیپ‌سازی، ورزش‌های رزمی عملیاتی، وبلاگ‌نویسی، المپیاد ریاضی، مسابقات 10‌گانه و غیره برگزار خواهد شد.

عزیزپور از برگزاری ویژه‌برنامه‌ای با عنوان یک روز آسمانی من برای نیروهای خردسال مصادف با پانزدهم ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: این برنامه در راستای تعمیق نیروهای خردسال با فرایض دینی با اجرای برنامه‌های بصیرتی، عقیدتی و آموزشی برگزار می‌شود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها