خبرهای داغ:
سرگرد ستاری گفت: آنچه امروز از همه چیز برای ما پاسداران مهم است واولویت بیشتری دارد همین خودسازی وحرکت به سمت تکامل انسانی است.
کد خبر: ۸۵۳۰۸۱۶
|
۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه گراش در جلسه هم اندیشی پایوران این ناحیه که با موضوع فواید مادی ومعنوی ماه مبارک رمضان برگزار گردید گفت: ماه مبارک رمضان فرصت بسیارمغتنمی است برای خودسازی که خداوند متعال به همه بندگانش عنایت فرموده است و آنچه امروز از همه چیز برای ما پاسداران مهم است واولویت بیشتری دارد همین خودسازی وحرکت به سمت تکامل انسانی است.

سرگرد ستاری بیان کرد: انقلاب اسلامی به عنوان ناب ترین گوهر ومطهرترین حرکت قرن معاصرکه با نثار نمودن خون پاک ترین انسانها به ثمر نشسته، الآن به عنوان یک امانت الهی در دست ماست. پاسداران انقلاب اسلامی باید به خوبی از این امانت الهی نگهداری کنند وامانت دار خوبی در این عرصه باشند واگر قرار است ما پاسداران، از این ناب ترین ومطهر ترین گوهرزما نمان، یعنی انقلاب اسلامی پاسداری کنیم ،پس ناگزیر خودمان نیزبایستی پاک ترین وامانت دارترین افرادجامعه باشیم تا بتوانیم به خوبی از این گوهر نگهداری کنیم .شما می دانید که این مسأله از بدیهیات است که همیشه پاک ترین مظروف ها را در پاک ترین وطاهرترین ظرف ها می ریزند تا خدای ناکرده آلودگی ظرف ،مظروف را تحت الشعاع خود قرار ندهد .

وی اظهار نمود: پس ای همرزمان! به فرموده امام باقر(ع) روزه در کنار نماز،زکات،حج، وولایت جزء پنج چیزی است که اسلام برآن استوار شده است، نزد خداوند متعال چنان جایگاهی دارد که در حدیثی به نقل از نبی مکرم اسلام حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (صل الله علیه وآله) آمده که :خدوند متعال فرمود" الصوم لی وانا اجزی به " یعنی خداوند متعال گفته که روزه برای من است ومن پاداش آن را می دهم.

سرگرد ستاری تاکید کرد: پس همرزمان گرامی ماه مبارک رمضان فرصتی است برای پاک شدن ،فرصتی است برای زدودن زنگار گناه از قلب وضمیرمان که باید ما پاسداران این فرصت الهی به خوبی استفاده کنیم.

وی در ادامه افزود :عزیزان قلب وفکر ما ظرفی است برای جا گرفتن انقلاب اسلامی ،ظرفی است برای این حرکت الهی،فضایی است که بایستی مفهوم انقلاب اسلامی به خوبی در درون آن نهادینه شود. قلب انسان حریم خداست و طبیعتا هر مفهومی که به آن راه پیدا می کند باید صبغه الله باشد . اگر غیر از این باشد وخدای ناکرده آلودگی در این فضای روحانی حادث شود ما در پاسداری از انقلاب اسلامی موفق نخواهیم بود .

ویجانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه گراش در پایان تصریح نمود: الحمدلله در حال حاضر که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نمره قبولی را از نائب امام زمان(عج) دریافت نموده است بایستی این حرکت با همین سلامتی وصلابت ادامه پیدا کند وحتی هر روز بر تعالی افزوده شود .


ارسال نظرات
پر بیننده ها