خبرهای داغ:
مسئول نهاد ولی فقیه در دانشگاه آزاد همدان:

تربیت چمران‌ها نیازمند همخوانی دانشگاه‌ها با فرهنگ بسیجی است

مسئول نهاد ولی فقیه در دانشگاه آزاد همدان با بیان اینکه سیستم آموزشی باید تربیت و تعلیم را در کنار هم پیاده کند، گفت: دانشگاهی می‌تواند امثال شهید چمران تربیت کند که با اساتید و فرهنگ بسیج همخوانی داشته باشد.
کد خبر: ۸۵۳۰۷۸۷
|
۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت‌الاسلام طالقانی در جمع اساتید بسیجی در دانشگاه آزاد با گرامیداشت سالروز شهادت شهید چمران و روز بسیج اساتید به بیان بخشی از وصیت نامه شهید چمران پرداخت و اظهار داشت: رمز اول موفقیت شهید چمران بهره‌مندی ایشان از تربیت اسلامی است .

وی افزود: رمز دوم نیز برخورداری از آموزش صحیح و به عبارتی داشتن یک معلم و مربی خوب چراکه معلم نقش مهمی در پرورش روح انسان دارد.

مسئول نهاد ولی فقیه در دانشگاه آزاد همدان با اشاره به نقش مهم اساتید در تعلیم و تربیت گفت: اساتید در دانشگاه‌ها باید توأمان دو نقش مربی دینی و معلم را به خوبی ایفا کنند تا خروجی مانند شهید چمران داشته باشند.

وی با بیان اینکه سیستم آموزشی باید تربیت و تعلیم را در کنار هم پیاده کند، ادامه داد: دانشگاهی می‌تواند امثال شهید چمران به جامعه هدیه کند که با اساتید و فرهنگ بسیج همخوانی داشته باشد و در حوزه تربیت و تعلیم نقش خود را به خوبی ایفا کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار