خبرهای داغ:
یک بسیجی باید از بصیرت و آگاهی لازم برای مواجهه با شبهات و مسائل مختلف زمان برخوردار باشد تا بتواند راه حق و باطل را از هم تشخیص دهد و هرچه قدر این بصیرت افزایی بیشتر باشد کار امد تر و باعث بازده بهتر خواهد شد
کد خبر: ۸۵۳۰۷۸۶
|
۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، جلسه توجیهی فرماندهان پایگاههای حوزه مقاومت شهدای خیبر سپاه سروستان با تاکید بر طرح صالحین و گردانهای بیت المقدس در محل نمازخانه شهید بهشتی سپاه سروستان برگزار گردید.

در این جلسه فرمانده سپاه سروستان با تاکید فراوان بر اهمیت طرح صالحین افزود
:با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری سه عنصر بصیرت ،اخلاص و عمل به هنگام و اندازه از ویژگی های یک بسیجی است که باید در کلاس های طرح صالحین به این موارد اهمیت بیشتری داده شود.

احمدی با بیان اینکه این سه عنصر باید با هم توام و برای ما شاخص باشد افزود :یک بسیجی باید از بصیرت و آگاهی لازم برای مواجهه با شبهات و مسائل مختلف زمان برخوردار باشد تا بتواند راه حق و باطل را از هم تشخیص دهد و هرچه قدر این بصیرت افزایی بیشتر باشد کار امد تر و باعث بازده بهتر خواهد شد.

وی افزود: مربیان حلقه های صالحین باید با شرکت در کلاس های آموزشی و مطالعه کتاب های مفید وظیفه بصیرت افزایی خود به بسیجیان را به نحو احسنت انجام داده و سطح علمی خود را به بالاترین میزان ممکن برسانند تا به شبهات پاسخ مناسب دهند.

سرگرد احمدی در پایان سخنانش افزود: در حال حاضر هزاران شبکه ضد جمهوری اسلامی و ضد دینی در سراسر جهان با شبهه افکنی و القاء مطالب کذب باعث ایجاد سوال و تردید در ذهن جوان بسیجی ما شده است که این وظیفه ما به عنوان مسئولین طرح صالحین و مربیان این حلقه ها را سنگین تر کرده است و ما باید با این توطئه به خوبی مقابله کنیم.

احمدی همچنین بر آمادگی جسمانی و رزمی گردانهای بیت المقدس تاکید کرد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها