حجت الاسلام علیرضا بلاغی خبرداد:

برنامه های ماه مبارک رمضان در ناحیه مقاومت بسیج پیشوا

برترین اعمال در ماه مبارک رمضان بر اساس سخنان ائمه معصومین(ع)، پرهیز از محرمات است
کد خبر: ۸۵۳۰۷۷۰
|
۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۸

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج پیشوا:مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان پیشوا در این زمینه اظهار داشت: معاونت عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه شهرستان پیشوا در ایام ماه مبارک رمضان، برنامه های متنوع آموزشی شامل: آموزش روخوانی قرآن ویژه پایوران و سربازان، آموزش روانخوانی، ترجمه و مفاهیم مربوط به سربازان، تفسیر سوره مبارک صف ویژه پاسداران و طرح مباحث اخلاقی و احکام را با حضور تمامی کارکنان ترتیب داده و روزهای پنج شنبه هر هفته نیز محفل انس با قرآن به همت معاونت روابط عمومی و تبلیغات این ناحیه برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام علیرضا بلاغی در مراسم افتتاحیه این برنامه ها که با حضور پایوران، سربازان و مسئولان سپاه ناحیه شهرستان پیشوا، در نمازخانه این ناحیه برگزار شد، افزود: مومنین کسانی هستند که آیات را با دقت می خوانند در آن تفقه می کنند، به احکام عمل می کنند، به وعده هایی که قرآن داده اطمینان دارند، از عذاب الهی بیم دارند و از قصه های قرآنی سرمشق می گیرند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج پیشوا اظهار داشت:ماه مبارک رمضان ماه بسیار پرخیر و برکت است که بنده های خوب خدا به مهمانی دعوت می شوند، لذا این فرصت بسیار مناسبی است تا ما بتوانیم با برنامه مدون دوستانمان را به حضرت احدیت نزدیکتر کنیم .برترین اعمال در ماه مبارک رمضان بر اساس سخنان ائمه معصومین(ع)، پرهیز از محرمات است و میهمانی که میزبانش خداوند متعال است باید توشه ‌ای ارزشمند بردارد تا لایق این میهمانی باشد.

وی درادامه بیان داشت پیامبر گرامی (ص) در باره ماه رمضان می فرمایند : ای مردم ! ماه خدا با برکت و رحمت و مغفرت به شما روی آورده، ماهی که نزد خدا از همه ی ماه ها برتر و روزهایش بر همه ی روزها و شب هایش بر همه ی شب ها و ساعاتش بر همه ی ساعات برتر است، ماهی است که شما در آن به میهمانی خدا دعوت شده و مورد لطف او قرار گرفته اید، نفس های شما در آن تسبیح و خوابتان در آن عبادت، عملتان در آن مقبول و دعایتان در آن مستجاب است ... بهترین ساعاتی است که خداوند به بندگانش نظر رحمت می کند .

حجت الاسلام بلاغی ادامه داد: تلاوت یک آیه از قرآن در این ماه برابربا تلاوت کل قرآن است و یک رکعت نماز شخص روزه دار در این ماه برابر با ثواب ۷۰ رکعت نماز در ماه های دیگر است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار