مسئول اعتکاف دانشجویی دانشگاه بوعلی‌سینا خبر داد
مسئول اعتکاف دانشجویی دانشگاه بوعلی‌سینا با بیان اینکه بیش از 200 نفر از اساتید در طرح ضیافت شرکت کرده‌اند، گفت: 300 نفر از خانواده‌ها نیز در طرح معرفت‌افزایی شرکت خواهند داشت.
کد خبر: ۸۵۳۰۷۶۵
|
۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام مشهود امینی در جلسه ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان همدان، با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر در فرهنگ اسلامی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، اظهار کرد: این فریضه مهم در برابر کارهای جهادی، دریایی در برابر قطره است.

وی با بیان اینکه فریضه امر به معروف و نهی از منکر دارای ویژگی‌های خاص و ویژه‌ای است، تصریح کرد: باید برای انجام این فریضه بهترین راه و روش اثرگذار را انتخاب کنیم.

مسئول اعتکاف دانشجویی دانشگاه بوعلی‌سینا یادآور شد: برای انجام این فریضه نباید به فردی برای قبول کردن مبحثی اصرار ورزید چرا که هدف از این کار اثبات خطا نیست.

وی تاکید کرد: وظیفه آمران به معروف و ناهیان از منکر باید در حد تذکر باشد و به اصرار کردن ختم نشود.

مسئول اعتکاف دانشجویی دانشگاه بوعلی‌سینا به فعالیت‌های دانشگاه در ایام ماه مبارک رمضان اشاره و اظهار کرد: بیش از 200 نفر از اساتید در طرح ضیافت شرکت کرده‌اند و 300 نفر از خانواده‌ها نیز در طرح معرفت‌افزایی شرکت خواهند داشت.

*برگزاری کرسی تلاوت و جلسات تفسیر قرآن در دانشگاه

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد واحد همدان نیز از تشکیل پنج کمیته از جمله کمیته پیشگیری از اعتیاد و امر به معروف و نهی از منکر در این دانشگاه خبر داد.

علی طاهری تصریح کرد: برنامه‌های مفصلی در بحث امر به معروف و نهی از منکر، عفاف و حجاب و ماه مبارک رمضان در دانشگاه آزاد همدان در نظر گرفته شده است.

وی از جمله برنامه‌های ماه مبارک رمضان در دانشگاه را برگزاری کرسی تلاوت قرآن، جلسات تفسیر ویژه کارکنان و فضاسازی مناسب در سطح دانشگاه برشمرد و یادآور شد: با توجه به شور و نشاط خاص جوانان، روند تذکرات به دانشجویان با سایر اقشار متفاوت است.

طاهری در پایان تصریح کرد: سال گذشته از دانشجویان محجه دانشگاه آزاد همدان تقدیر شد و امسال نیز آئین نامه انضباطی با رویکرد جدید تدوین شده که به احیاء تذکر لسانی تاکید شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات