خبرهای داغ:
معاون آموزش وپرورش شهرستان همدان از برگزاری ۳۳ برنامه در قالب طرح هجرت با مشارکت اداره نوسازی مدارس و بسیج در همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۳۰۷۶۳
|
۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، بهاری امروز در ستاد احیای شورای امربه معروف و نهی از منکر شهرستان همدان اظهار داشت: تاکنون چهار محفل انس با قرآن در ماه رمضان ویژه دانش آموزان برگزار شده است.

وی تاکید کرد: دو پایگاه روخوانی و روانخوانی نیز در دبیرستان مهدیه ویژه دختران و همکاران خانم و سالن شماره دو حسینیه امام خمینی(ره) برای پسران و همکاران آقا برگزار شده است.

معاون پرورشی ناحیه دو آموزش و پرورش شهرستان همدان تصریح کرد: مراسم تجلیل از 400 دانش آموز موفق در مسابقات قرآنی در سطح ناحیه دو در شب میلاد امام حسن(ع) همراه با صرف افطاری و اهدای لوح تقدیر از دیگر اقدامات آموزش و پرورش است.

وی گفت: ۹۶ پایگاه اوقات فراغت آموزش و پرورش با محوریت برنامه‌های قرآنی و ۳۳ برنامه در قالب طرح هجرت با مشارکت اداره نوسازی مدارس و بسیج در همدان برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان همدان نیز در این جلسه گفت: نمایشگاه کتاب، قرآن و عترت با حضور 50 ناشر بزرگ کشوری و استانی در شهر همدان برگزار شده است.

ابوترابی افزود: این نمایشگاه از 6 تیرماه آغاز و تا 15 تیرماه به مدت 15 روز در دبیرستان شهید حاج بابایی واقع در خیابان تختی برپا است.

وی به موضوعات غرفه‌های موجود در نمایشگاه کتاب اشاره و تاکید کرد: عفاف و حجاب، نرم افزارهای قرآنی و پاسخگویی به شبهات دینی و اعتقادی از جمله این غرفه‌ها است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان تصریح کرد: تقدیر از مولفان کتاب در موضوع عفاف و حجاب از برنامه های جنبی این نمایشگاه است.

وی با بیان اینکه کتاب‌های نمایشگاه با 10 تا 30 درصد تخفیف بفروش میرسند، عنوان کرد: برپایی شب شعر در تولد امام حسن مجتبی(ع) در دفتر امام جمعه همدان و اجرای نمایش خیابانی با رویکرد مسائل اخلاقی در ماه رمضان از دیگر برنامه های اداره ارشاد است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات