نماینده مردم خدابنده در مجلس:

تصویب الزام دولت به حفظ دستاوردهای هسته‌ای عمل به تکلیف مجلس بود

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی گفت: تصویب طرح الزام دولت به حفظ دستاوردهای هسته‌ای عمل به تکلیف نمایندگان مجلس نسبت به مردم است.
کد خبر: ۸۵۳۰۷۵۴
|
۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۸
حجت‌الاسلام محمد موسوی با اشاره به تصویب کلیات طرح الزام دولت به حفظ دستاوردهای هسته‌ای اظهار داشت: این اقدام در راستای قوانین کشور در مورد حفظ استقلال کشور انجام شده است که مجلس در مورد آن احساس تکلیف کرده است.

وی به رغبت اکثریت مجلس برای رای به طرح مصوب مجلس اشاره و اضافه کرد: مجلس در راستای حفظ حقوق هسته‌ای ملت وارد شده و اقدام به تصویب طرح الزام دولت برای حفظ دستاوردهای هسته‌ای کرده است.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه منافع دستاوردهای هسته‌ای متوجه مردم ایران است، افزود: نمایندگان مجلس هم به نمایندگی از همین ملت پای کار آمده و مزایا و معایب این مذاکرات را بررسی و اظهار نظر می‌کنند.

وی با بیان اینکه به نظر می‌رسد تیم مذاکره کننده متوجه فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد نرمش قهرمانانه نشده است، ادامه داد: اگر به این فرمایشات عمل می‌شد مطمئنا نتیجه دیگری از مذاکرات هسته‌ای کسب می‌شد.

موسوی با اشاره به اظهار نظرهای مدیران در مورد محدودیت‌ها و مشکلات موجود در کشور با توجه شرایط حاکم افزود: صحبت کردن در مورد این مشکلات در این شرایط دور از انتظار و درست نبوده است.

وی با تاکید بر آگاهی مردم در مورد وقایع منطقه ابراز داشت: مردم به خوبی قدر موقعیت و شرایط کشور از جمله امنیت موجود را می‌دانند و آن را در اجتماعات مختلف از جمله تشییع شهدا به اثبات رسانده‌اند.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی اظهار عجز در پیش دشمن را موجب جری شدن وی دانست و تاکید کرد: من بارها گفته‌ام که ایران هم باید در مقابل گزینه‌های روی میز دشمن، گزینه‌های خود را داشته باشد.

این مسئول با اشاره به صحبت‌های مسئولان در مورد ظالمانه بودن تحریم‌ها خاطرنشان کرد: مسئولان باید متوجه باشند که اگر تحریم‌ها ظالمانه است، پس چرا در مقابل آنها کوتاه بیاییم، بلکه باید پای دستاوردهای خود ایستاده و پافشاری کنیم.

موسوی با تاکید بر ضعف دولت آمریکا در شرایط کنونی تاکید کرد: آمریکا ابهت گذشته خود را ندارد و مسئولان باید با تبعیت از نرمش قهرمانانه مورد تاکید نسبت به حفظ دستاوردهای نظام اقدام کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار