معاون اداری مالی رئیس کل دادگستری استان زنجان:
معاون اداری مالی و پشتیبانی رئیس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به ایجاد معاونت منابع انسانی در دادگستری زنجان اظهار کرد: با ایجاد این معاونت کمبود نیرو خواهیم داشت.
کد خبر: ۸۵۳۰۷۵۳
|
۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۷


منصور بلباسی در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: ۴۵ نفر در بخش نیروی خدماتی گزینش و در ۶ ماهه نخست امسال مشغول به کار می‌شوند.

معاون نیروی انسانی در خصوص جذب و استخدام، گفت: امور معیشتی و رفاهی کارکنان دادگستری مورد توجه است و پروژه های عمرانی نیز در دست‌ اجرا است.

بلباسی با اشاره به اینکه تا یک ماه آینده بخش منابع انسانی در دادگستری شهرستان‌ها و بخش منابع انسانی تشکیل می شود، افزود: با تأسیس این معاونت انسجام در جذب و استخدام به وجود خواهد آمد در این معاونت آموزش در اولویت قرار دارد آموزش قضات و کارکنان زیر نظر این معاونت بوده و به‌صورت مستمر عملکرد کارکنان بررسی می‌ شود.

معاون اداری و مالی و پشتیبانی دادگستری استان زنجان گفت: این معاونت قرار است برای اولین بار در استان راه اندازی شود. اگر مردم شکایتی از کارکنان و عملکرد آنان داشته باشند با این بخش در تماس خواهند بود.

بلباسی در خصوص امور معیشتی و رفاهی کارکنان دادگستری استان زنجان افزود: ۶ پروژه در دست اقدام است که اجرای ۶۰ هکتار جنگل‌کاری برای بخش رفاهی کارکنان دادگستری استان زنجان در ۳۰ کیلومتری جاده تبریز از مهم‌ترین فعالیت‌های عمرانی است که در حال تکمیل است.

معاون اداری و مالی و پشتیبانی دادگستری استان زنجان در پایان تصریح کرد: احداث باشگاه فرهنگی و ورزشی ولایت برای کارکنان دادگستری استان زنجان ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

ارسال نظرات