خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه همدان خبر داد

تشکیل هیئات امر به معروف و نهی از منکر در ۲۴۵ پایگاه محلی در همدان

فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: در سال جاری ۲۴۵ پایگاه محلی در همدان، هیئات امر به معروف و نهی از منکر تشکیل داده اند.
کد خبر: ۸۵۳۰۷۴۳
|
۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حسن بزرگر امروز در ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان همدان با بیان اینکه ۱۰ هزار نسخه کارت از سوی سپاه و بسیج درخصوص امر به معروف و نهی از منکر در حال توزیع در اماکن عمومی همدان است، افزود: امر به معروف از ستون دین است که به فرموده امام باقر (ع) همه فرایض با انجام آن اقامه می شود.

وی با بیان اینکه در سال جاری ۲۴۵ پایگاه محلی در همدان، هیئات امر به معروف و نهی از منکر تشکیل داده اند، بیان کرد: برگزاری نمازهای جماعت در تابستان که سال گذشته در ۱۴ نقطه از اماکن عمومی و تفریحگاه ها برگزار شد، موجب بیمه شدن فضا و مانع از بروز بسیاری از ناهنجاری ها می شود.

فرمانده سپاه ناحیه همدان با تاکید بر اینکه سپاه برنامه ای در خصوص انجام فعالیت های فرهنگی در اماکن گردشگری شهر دارد، گفت: هزینه این برنامه از اعتبارات کشوری است و نیاز به فضای مناسب در اماکن عمومی گردشگری شهرستان دارد.

رئیس سازمان بسیج اساتید استان همدان نیز با بیان اینکه در امر به معروف و نهی از منکر نگاه به دانشجو باید متفاوت از سطح جامعه باشد، گفت: فضاسازی مناسب در سطح دانشگاه آزاد اسلامی همدان انجام و تدبیری با رویکرد فرهنگی در این زمینه ایجاد شده است.

علی طاهری افزود: پنج کمیته در دانشگاه آزاد همدان به منظور پیشگیری از بروز هر مشکل و ناهنجاری تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه در ماه رمضان ۳۰ جلسه آموزش در سه کلاس برای دانشجویان برگزار می شود، گفت: کلاس های تفسیر قرآن برای کارکنان نیز برگزار می شود.

رئیس سازمان بسیج اساتید استان همدان یادآور شد: تقدیر از دانشجویان باحجاب و تاکید بر احیا امر به معروف و نهی از منکر از اقدامات جاری در این حوزه است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات