نقی شادمان قادی با اشاره به آغاز ثبت‌نام رسمی پایه اول ابتدایی از دوم خردادماه امسال، اظهار کرد: ثبت‌نام رسمی مدارس از 17 تیرماه امسال آغاز می‌شود که مدیران مدارس مکلف هستند نسبت به ثبت‌نام دانش‌آموزان در سیستم سناد اقدام کنند.
کد خبر: ۸۵۳۰۶۹۹
|
۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۲



خبرگزاری بسیج مازندران، دبیر ستاد ثبت‌نام اداره کل آموزش و پرورش مازندران گفت: ثبت‌نام رسمی مدارس از 17 تیرماه امسال آغاز می‌شود.

وی افزود: برآورد ما این است امسال تعداد 473 هزار دانش‌آموز در مدارس مازندران ثبت‌نام کنند که از این تعداد 45 هزار نفر پایه اولی هستند.

دبیر ستاد ثبت‌نام ادارهکل آموزش و پرورش مازندران با تاکید بر حضور به‌موقع دانش‌آموزان برای ثبت‌نام در مدارس استان، خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی ما برای کتاب‌های درسی و نیروی انسانی براساس سیستم سناد است که درخواست ما از خانواده‌ها این است که نسبت به ثبت‌نام دانش‌آموزان اقدام کرده تا مشکلی در توزیع کتاب درسی و سامان‌دهی نیروی انسانی نداشته باشیم.

شادمان اضافه کرد: خانواده‌ها به‌موقع به مدارس مراجعه و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند و این موضوع را به روزهای آخر موکول نکنند.

وی تصریح کرد: مقدمات لازم برای ثبت‌نام دانش‌آموزان براساس محل سکونت و محل کار والدین تعریف شده‌ است.

رئیس اداره بازرسی اداره‌کل آموزش و پرورش مازندران خاطرنشان کرد: تاکید ما این است که خانواده‌ها به‌موقع نسبت به ثبت‌نام دانش‌آموزان اقدام کنند که امیدواریم با همکاری خانواده‌ها پروژه مهر خوبی داشته باشیم.

شادمان در پایان، مهلت ثبت‌نام برای دانش‌آموزان در مدارس مازندران را تا تاریخ 31 تیرماه امسال اعلام کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها