مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه کنگان
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه کنگان گفت: ماه مبارک رمضان برای آشنایی بشریت با تقوای الهی ایجاد شده و نتیجه این ماه تقوا است.
کد خبر: ۸۵۳۰۶۵۸
|
۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کنگان: مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه کنگان در آغاز کلاس های قرآنی کارکنان با اشاره به چگونگی آغاز انواع سال های شمسی، قمری، میلادی و خمسی از ماه مبارک رمضان به عنوان آغازگر سال تربیتی نام برد و افزود: ماه مبارک رمضان تلاش برای به دست آوردن یک نیروی کنترل کننده قوی برای انسان است.
حجت الاسلام روح الله میرشکاری قرآن را مایه سعادت انسانها در دنیا و آخرت وتاثیر گذار در زندگی آنها دانست و اظهار داشت: کار در زمینه قرآن دارای برکات و خیرات زیادی است که خداوند تبارک و تعالی این توفیق را نسیب هر کسی نمی کند.
میر شکاری افزود: رمضان ماه نزول قرآن است و باید تمامی نهادهای فرهنگی نسبت به تعظیم این ماه عزیز و ترویج فرهنگ قرآن و عترت بیش از گذشته اهتمام داشته و از همه ی امکانات خود در این مسیر استفاده نمایند.

فرمانده سپاه کنگان نیز گفت: همه باید سعی کنیم تا از فضایل و آثار این ماه به نحو اکمل بهره مند شویم و ره توشه ای برای سفر آخرت خود ذخیره کنیم.

سرهنگ یاسین اکبا افزود: خداوند متعال همه اسباب کار در ماه رمضان برای پالایش روح و روان از آلودگی ها فراهم کرده و با لطف و رحمت مخصوص خویش همه راه ها را در راستای تذهیب نفس و صفای باطن و تکامل معنوی گشوده است.
اکبا خاطر نشان کرد: در صورت تذهیب نفس و پالایش روح و روان است که خلف انسان، نیکو می شود، ضعف های اخلاقی او از میان می رود و کمترین پاداش آن دست یابی به بهشت خواهد بود.

انتهای خبر/
ارسال نظرات
پر بیننده ها