معاون هماهنگ كننده سپاه استان سمنان گفت: مهمترين وظيفه سپاه پاسداران انقلاب اسلامي حفظ و حراست از انقلاب و دستاوردهاي عظيم آن است.
کد خبر: ۸۵۳۰۶۲۱
|
۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸
به گزارش خبرنگارخبرگزاري بسيج در سمنان، محمدحسن سلامي در جمع سربازان ستاد سپاه و ناحيه سمنان با اشاره به رسالت سپاه پاسداران در حفظ و حراست از انقلاب اسلامي اظهار داشت: شما سربازان كه در نهاد مقدس سپاه خدمت مي كنيد نيز در اين رسالت انقلابي سهيم و شريك هستيد و بايد قدر خودتان را بدانيد واز اين فرصت ارزشمند براي كسب معنويت، تدين و اخلاق، كسب مهارت و تجربه و افزايش بصيرت و دشمن شناسي بهره برداري كنيد.

وي فراهم كردن زمينه هاي رشد معنوي، اخلاقي و بصيرتي سربازان و داشتن روابط برادرانه را از وظايف سازماني سپاه نسبت به سربازان وظيفه دانست و از حاضران خواست در انجام وظايف محوله تلاش و دلسوزي، صداقت و اطاعت پذيري و انضباط سازماني را سرلوحه كارهاي خود قرار دهند.

معاون هماهنگ كننده سپاه استان سمنان در پايان سخنان خود از تعيين مشاوران فرماندهي در امور سربازان و برنامه هاي غني سازي اوقات فراغت از ديگر برنامه هاي سپاه در ارزشگذاري سربازان نام برد و اظهار اميدواري كرد: همه سربازان، فرزندان صالحي براي كشور، انقلاب و خانواده هاي خود باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها