کارگردان نمایش میدانی «فصل شیدایی» از افتتاحیه این نمایش بزرگ و چندرسانه‌ای در شامگاه دوشنبه، اول تیر (پنجم رمضان) در شمال شرق تهران خبر داد
کد خبر: ۸۵۳۰۵۸۲
|
۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، سعید اسماعیلی، طراح و کارگردان این نمایش بزرگ با بیان اینکه پیش‌تولید نمایش فصل شیدایی در تهران به اتمام رسیده است، گفت: روزهای 30 و 31 خرداد، تمرین‌های نهایی این نمایش با حضور همه عوامل 140 نفره این نمایش بزرگ انجام شد و امشب (دوشنبه) اولین اجرای این اثر نمایشی آغاز خواهد شد.

اسماعیلی ادامه داد: فصل شیدایی از ساعت 9 و نیم شامگاه دوشنبه پنجم تا بیست‌ و هشتم ماه رمضان (به جز شب‌های قدر) در شمال شرق تهران، انتهای بلوار ارتش، کیلومتر 2 جاده لشگرک، اجرا می‌شود و هر شب، میزبان 5 هزار تماشاگر خواهد بود.

طراح و کارگردان «فصل شیدایی» درباره ویژگی‌های این نمایش نیز گفت: تاریک بودن فضا و روشن شدن حدود 200 پروژکتور، فضای خاص و غریبی را برای تماشاگر ایجاد می‌کند. در کنار آن، اندازه‌های واقعی دکورها، گسترانده شدن کشتی حضرت نوح (ع)، بارش باران و ... از دیدنی‌های این نمایش است.

نمایش میدانی «فصل شیدایی» که با ترکیب نور، صدا، تصویر، جاذبه‌های صحنه و دکور و جلوه‌های ویژه میدانی، موفق به جلب بیش از 500 هزار تماشاگر در چند اجرا در سراسر کشور شده است، از شامگاه اول تیرماه در تهران اجرا می‌شود. تهران پس از شهرهای اهواز، شهرکرد، خرم‌آباد، ابوموسی، بوشهر و یزد، هفتمین شهر ایران است که «فصل شیدایی» در آن اجرا می‌شود. این نمایش، همچنین در آیین پیاده‌روی اربعین سال گذشته در مسیر نجف به کربلا به مخاطبان میلیونی این مراسم تقدیم شده است.

نمایش میدانی «فصل شیدایی» کاری از مرکز هنرهای نمایشی انقلاب اسلامی (مهنا) به کارگردانی سعید اسماعیلی و با روایت رسالت بوذری اجرا می‌شود. موسسه هنری ـ رسانه‌ای اوج از اجرای این نمایش چندرسانه‌ای حمایت کرده و ناحیه مقاومت بسیج جماران در آن مشارکت داشته است.

علاقه‌مندان برای دریافت بلیت نمایش «فصل شیدایی» می‌توانند با ارسال عدد 1 به سامانه پیامکی 3000419، مراحل ثبت نام و حضور در این نمایش را ثبت و پیگیری کنند.

ارسال نظرات