کمک ۳۹۰ میلیون تومانی رهبر معظم انقلاب و سران قوا برای آزادی زندانیان نیازمند

رهبر معظم انقلاب اسلامی و سران قوای مجریه، مقننه و قضاییه، مجموعا ۳۹۰ میلیون تومان در بیست و هشتمین جشن گلریزان برای آزادی زندانیان جرائم غیر‌عمد، کمک کردند.
کد خبر: ۸۵۳۰۵۶۷
|
۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، بیست و هشتمین جشن گلریزان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، شب گذشته به همت ستاد رسیدگی به امور دیه و با حضور اصغر جهانگیر رییس سازمان زندان‌ها، پرویز فتاح رییس کمیته امداد امام خمینی (ره)، مرتضی بخیتاری معاون سیاسی امنیتی دادستان کل کشور و خیرین و نیکوکاران در تالار آبگینه سازمان آب و فاضلاب استان تهران برگزار شد.

اسدا... جولایی مدیرعامل ستاد دیه کشور در این کشور از کمک 150 میلیون تومانی رهبر معظم انقلاب اسلامی برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و نیازمند خبر داد.

به گفته وی، رییس جمهور 140 میلیون تومان و روسای قوای مقننه و قضاییه هر یک 50 میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرائم عیرعمد و نیازمند به حساب ستاد دیه واریز کردند. 

 همچنین در این مراسم، فتاح رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) 50 میلیون تومان، اتاق بازرگانی ایران 100 میلیون تومان و اتاق صنعت و معدن و کشاورزی تهران 100 میلیون تومان برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد کمک کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار