فرمانده سپاه بیجار گفت:اساتید بسیجی نقش موثری در ترویج سبک زندگی اسلامی و ارائه راهکار مناسب در جهت مصون سازی جوانان در برابر هجمه دشمنان دارند.
کد خبر: ۸۵۳۰۵۵۴
|
۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سید حسین محمودی در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت دکتر چمران و روزبسیج اساتید که شامگاه گذشته با حضور اساتید بسیجی در سالن اجتماعات سپاه بیجار برگزار شد،ضمن گرامیداشت این روز اظهار داشت:اساتید بسیجی با الگو گیری از شهید چمران می توانند نقش موثری در پیشرفت و رشد جامعه اسلامی ایفاء نمایند.

وی به نقش موثر اساتید و د انشگاهیان در طول هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و بیان داشت:اساتید و دانشگاهیان در همه عملیات ها در خط مقدم و به عنوان افراد تاثیر گذار حضور داشتند.

فرمانده سپاه بیجار با تاکید بر اینکه اساتید بسیجی به عنوان طلایه داران تبلیغ سبک زندگی اسلامی هستند،گفت:با توجه به هجمه شدید فرهنگی دشمنان ترویج سبک زندگی اسلامی و ارائه راهکار مناسب در این موضوع مهمترین عامل مصون سازی جوانان در برابر دشمنان است.

محمودی خاطر نشان کرد:اساتید دانشگاهی نقش موثری در تشخیص راه حق از باطل با توجه به فضای غبارآلود فرهنگی که دشمنان ایجاد نموده اند بسیار موثر است.

وی تاکید کرد: افزایش بصیرت سیاسی و بینش اعتقادی مهمترین راه مقابله با دسیسه های دشمنان است.

فرمانده سپاه بیجار با اشاره به تبلیغات گسترده وهابیت و سلفیت در منطقه ،اظهار داشت:ایجاد وحدت در بین افراد آحاد جامعه و ایجاد بصیرت نسبت به وقایع منطقه مهمترین راه ایستادگی در مقابله دشمنان است.

ارسال نظرات